Roki Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 Mam problem, jeden room ma 300X200, a drugi 640X480 no i przy przejściach rozciąga pierwszy room, a potem dobiero rysuje 2, da się zrobić tak że w trakcie przejścia go tak rozsuwa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wezyr Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 Nie można jeśli używa się transition_kind Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 25 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 To jest normalne room_goto(rmGame) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wezyr Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 Nie możliwe. Przecież bez transition_kind powinno przechodzić normalnie. Napewno nie używasz efektów przejścia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 25 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 Na pewno po kliknieciu host jest: room_goto(RMPongWait); I tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 25 Maja 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 przed przejściem namaluj czarny prostokąt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 Gnysku, szybciej będzie tak: GML draw_clear(c_black) screen_refresh() :) i może tego użyć gdziekolwiek, dajmy na to w Create czy Room Start Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 25 Maja 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 no tak, zapominam ciągle o tym draw clear, chyba ciągle tkwię jeszcze w GM5.3 :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się