Skocz do zawartości

Zablokowane Lime Entertainment - Nabory otwarte


g-Enjoy

Rekomendowane odpowiedzi

lime_crop.png

 

Dzisiejszego dnia rozpoczynamy otwarte nabory w Lime. :] Jak w przyszłości nowa strona będzie mówić:

"Jeśli chcesz dołączyć do Lime a nie posiadasz żadnych umiejętności w danym zakresie, a jesteś ambitny i zmotywowany do nauki oraz pracy, Lime zapewni odpowiednie środki edukacji.". Tym samym wprowadzamy zmianny w zarządzaniu Lime. Koniec rządzenia się przez jedną osobę. Większe zmiany są oddawane pod głosowanie, w którym biorą udział członkowie Lime Entertainment.

Lime Entertainment zapewnia ew. zysk ze sprzedanych gier na platformie Steam. Zyski są rozkładane bazując na ilości pracy włożonej w dany projekt. Każda osoba, która będzie ew. pracowała nad jakimkolwiek projektem komercyjnym będzie zobowiązana do ew. podpisania "NDA" z Valve Corp.

Lime Entertainment jest nastawione wyłącznie na dystrybucję, na platformie Steam. Każda gra wymaga wpierw oceny przez Valve.

Pytania proszę kierować na: philip*małpa*lime-entertainment.pl

 

 

Dopiszę więcej później. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Jeśli chcesz dołączyć do Lime a nie posiadasz żadnych umiejętności w danym zakresie, a jesteś ambitny i zmotywowany do nauki oraz pracy, Lime zapewni odpowiednie środki edukacji.". Tym samym wprowadzamy zmianny w zarządzaniu Lime. Koniec rządzenia się przez jedną osobę. Większe zmiany są oddawane pod głosowanie, w którym biorą udział członkowie Lime Entertainment.
Tak upadają amatorskie zespoły - więcej czasu zajmuje pieprzenie się z procedurami niż robienie gry ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak upadają amatorskie zespoły - więcej czasu zajmuje pieprzenie się z procedurami niż robienie gry ;)

 

Mylisz się, tu więcej czasu poświęca się produkcji.

E: O nowa ranga, dzięki :o

@adam014: Byłeś w PBGS, oznacza to iż automatycznie zostałeś przeniesiony do Lime :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szczerze to powiem że nie dla mnie takie zabawy w duże teamy (nie opłacalne przy małych produkcjach, tym bardziej przy większych jak się samemu zdoła wszystko zrobić :P), jednak będę się Wam przyglądał, zobaczymy jak bardzo urośniecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szczerze to powiem że nie dla mnie takie zabawy w duże teamy (nie opłacalne przy małych produkcjach, tym bardziej przy większych jak się samemu zdoła wszystko zrobić :P), jednak będę się Wam przyglądał, zobaczymy jak bardzo urośniecie.
E tam nie gadaj :D Ci młodsi będą mogli nauczyć się współpracy internetowej w środowisku dobrych programistów :P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lol, krótka wzmianka o komercji, i od razu ilu chętnych... ;f

 

A PsichiX ma trochę racji.

Nie wiem, jaką Bagno chce robić (ugh, lime entertainment) następną grę po TLOA, ale jak go pytałem ostatnio na konfie, to nie odpowiedział, więc wnioskuję, że nie ma żadnych większych planów.

A do takiego tloa raczej nie wiem ilu osób nie potrzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TLOA to projekt na 1 osobe. Z tego co wiem grafike i kod robił w większości Bagno, a muzyka skądś brana. Do rozbudowania potrzeba już by było 2 osoby, jeśli ma być to komercja, czyli grafika i kod dalej Bagno a muzyke ktoś inny. Kolejny projekt jaki by wymagał większej ilości członków to było by zbyt duże przedsięwzięcie jak na tak młodą i niedoświadczoną grupę. Czyli Bagno, zaczniesz budować od dachu to nic nie zbudujesz. Radzę Ci, ograniczaj się do tylko potrzebnej ilości członków. Bo co że dużo osób będzie, jak i tak 2/3 nic nie będą miały co robić i odejdą szybko. Przytrzymasz ich wtedy obietnicą wzięcia udziału w nowym projekcie? Nie sądzę. pamiętaj że każdy członek zespołu to dodatkowe wydatki i nerwy. Nie chcem być pesymistyczny ale cienko coś to widzę. Takie są moje prognozy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dodatkowe wydatki

Ja narazie jako praktykant "żadnej kasy z zarobków" bym nie chciał.

jak i tak 2/3 nic nie będą miały co robić i odejdą szybko.

Zazwyczaj jak nikt w moim obecnym teamie nie mówi mi co mam robić, to robie swoje co tam chcę np. teraz SMMO v1.2 - ulepszona wersja pierwszej.

Radzę Ci, ograniczaj się do tylko potrzebnej ilości członków.

Ta, tylko że np jest 5 członków, a tylko 1-3 przy kompie, tylko czasami wszyscy. I np Bagno robi sobie gre, potrzebuje muzy, a muzyk nie dostępny na gg. A tak ma 3 muzyków i dwoch nie ma jeden jest. Tak jakby 3 razy większa szansa na to ze bedzie muzyk. No ale nie wiem to tylko moje zdanie.

 

------------------

EDIT:

Pental: Ja mogę na próbę...

Wiesz ze w tym teamie jest krak, a z tego co widze to go nie tolerujesz ^^ ?

Ale jakbys doszedl i ja bym doszedl to by bylo dla mnie idealnie - byc z krakiem i z toba w teamie ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ilu muzyków, tyle różnych stylów komponowania. Dla tego muzyka zatrudnia się jednego.

Poza tym jak Bagno ma Was uczyć skoro ciągle będzie tworzona gra? Studio to grupa ludzi ciągle pracujących. Gdy Bagno pracuje, to Was nie uczy, proste. Dla tego mi ta organizacja tak bardzo nie pasuje, bo jest nie przemyślana. Zupełnie jakby ktoś rzucił hasło: "robimy team, będzie forsa" i skończyło by się na stwierdzeniu: "no to robimy".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, dobra, bo PoxiPol mnie będzie od trolli wyzywał.

 

Jestem niezły w GMie. Dodatkowo znam troszkę HTML, CSS, JS, PHP, C++, Delphi.

 

Moje przykładowe gierki (proste, ale lepszy rydz niż rydzyk)

- Pluch! - 1-dniowy projekt w GMie, efekt nudów

- Sokospych - prosty klon Sokobana napisany w C++, także 1-dniowy projekt

 

Przykłady:

- Warcaby - całkiem prosty przykład w GMie

 

Krótkie artykuły:

- Inwentarz do gry

- Hi - score na stronie

 

Takie nic w sumie :P .

 

Chciałbym tylko jako "praktykant" być na początku, czyli, oczywiście, żadnych zysków dla mnie. Moje gadu - gadu: 1486183.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem grafike i kod robił w większości Bagno
Większość projektu pisał Shocker (on w ogóle go zaczął, jeszcze kiedyś w pojedynkę). Później Bagno zaczął się uczyć GMLa i "coś" robić, ale moim skromnym zdaniem większość chrzanił.

Później trzeba było przepisać tloa od nowa - to też robił Shocker.

Więc Bagno zrobił głównie kiczowate (również moim skromnym zdaniem ^_^) grafiki.

A ja zrobiłem menu, i mam kiedyś zrobić multi.

 

Ed:

Wiesz ze w tym teamie jest krak, a z tego co widze to go nie tolerujesz ^^ ?
A ja nie toleruję Ciebie, i zrobię co w mojej mocy, abyś nawet "praktykantem" nie został... :)

Co do "nauki" - ja osobiście ostatnio ciągle się nudzę przed kompem, także mógłbym kogoś, eee, "pouczyć".

Ale w jakiej to by miało być formie, to już nie wiem.

Na ircu...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, to ja tez napisze swoje "CW", znacznie skromniejsze:

 

Mój żywioł to Game-maker, w Delphi potrafię zrobić np notatnik, w c++ umiem zrobić drobne programy konsolowe, HTML dobrze znam, w PHP coś od czasu do czasu poskubię, Mysql w sumiejest łatwy, tylko tabele tworzyc, wpisywac i czytac tylko ostatnio mam problem z PRIMARY_KEY - chyba jakas zmiana byla, w niektorych programach mogę muzykę do odpowiedniego klimatu zrobić, w miare dobrą, znam dobrze j. angielski więc coś tam mogę przetłumaczyć, znam 39dll więc w gm-ie mogę robić silniki online, ostatnio zacząłem uczyc sie d3d ale jakos mi nie idzie :) Grafikiem raczej nie jestem.. wręcz przeciwnie, ale za to mam kolegę z klasy dobrego grafika. Robi modele w 3D i animacje, no i pixelart. Narazie mało umiem ale się napewno poduczę. A to co zrobilem to jest duzo, ale takie male badziewia ze nie warto się chwalić. Tylko takie dwie rzeczy warte uwagi: SMMO i 39dll example

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój żywioł to Game-maker
...

w Delphi potrafię zrobić np notatnik
Trza było tego lepiej nie pisać, zrobienie notatnika w Delphi to taki odpowiednik hello world.

HTML dobrze znam
Pokaż jakąś stronę. Zresztą, od htmla mamy Bagna.

znam dobrze j. angielski
Obawiam się, że Bagno/Shocker/ostatecznie Nobody zna lepiej...

znam 39dll więc w gm-ie mogę robić silniki online
Po Twoich pytaniach i przykładach nie chciałbym, abyś się brał za silniki online... ^^'

ostatnio zacząłem uczyc sie d3d ale jakos mi nie idzie
GMowe d3d Ci nie idzie... ;/ ?

 

I pięknie swoje "CW" podsumowałeś, przytaczając dwa, kiczowate przykłady.

 

PS: Sory, musiałem... ;[

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawiddds wez tez pod uwage to ze mam 13 lat ;o za rok moze bede wiedzial 2x tyle. z programowaniem dopiero jadę z niecały rok to chyba i tak dobrze mi idzie jak na taki krotki okres.

I pięknie swoje "CW" podsumowałeś, przytaczając dwa, kiczowate przykłady.

No widzisz coś musiałem dać. Z tym że teraz robię dużo lepsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pójdź do jakiegoś pracodawcy i powiedz mu: "Hej, nic nie umiem ale daj mi tę pracę, bo mam tylko 13 lat" ;x

 

Pomijając już fakt, że Dawiddddds ma podobno 14 co jeszcze bardziej dyskwalifikuje twój argument :3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...