Lidzet Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Mam problem. Piszę kod do platformówiki na ai przeciwnika na podstawie kursu. Daje stan-s_move z czym że s_move nie podświetla się na żaden kolor i przy włączaniu gry piszę że to nieznajoma zmienna. Pomóżcie!!! A przy okazji przetłumaczył by ktoś kurs na stworzenie shotera z yoyogames? Edit: Czemu game maker 7.0 niechce odczytywać plików w formacie gmk? A jak chce otworzyć starsze pliki to nie ma opcji Old Game Maker Files Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Pokaż ten kod. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Może potem przetłumacze, a co do zmiennej to s_move to zmienna? to daj w create chociaż by s_move = 0 A to zero to zależy co robi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Gm7 otwiera .gm6, .gmk, .gmd (z piątki gma), chyba że ma się pirata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Wejdź w global game settings ( 3 od prawej w górnym menu z ikonkami ), następnie Constants i przepisz te wszystkie stałe, które były w przykładzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się