Cora Wind Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 Siemaneczko ;p Otóż mam taki problem, jak mam np sprita o wielkości 52x52 i chce zrobić np. animacje i ładuje sprita 64x64 to ten 52x52 automatycznie mi się powiększa na 64x64, da się jakoś temu zapobiec?:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
47xxxxxxxx Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 Nie rozumiem, 1 klatka animacji jest 52x52,a 2 64x64? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cora Wind Opublikowano 3 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 No tak, i jak ładuje tą 64x64 to automatycznie ta 52x52 się powiększa do rozmiarów 64x64 :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
47xxxxxxxx Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 No to zrób samą 52x52 skopiuj tą 64x64 np. z Painta i wklej,później w GMowym editorze spritów pojawi się okienko czy zmienić rozmair pozostałych klatek i nacisniesz żeby nie zmieniać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cora Wind Opublikowano 3 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 Ale ja nie chcę kombinować, chce po prostu że jak wklejam grafikę większą niż poprzednia to po prostu sobie jest... a nie pyta o jakieś głupie rozmiary ;| ... Wydaje mi się że trzeba coś odznaczyć czy coś.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
47xxxxxxxx Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 Którego masz GMa?Ja mam 7 i pyta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cora Wind Opublikowano 3 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 Ja mam szóstkę . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
47xxxxxxxx Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 No to musisz kodem,zrób 2 sprity, jeden 52x52 drugi 64x64 GML (CREATE) sprite_index = ten_sprit_ktory_ma_52_px alarm[0] = czas_po_ktorym_ma_zmienic_sprita GML (ALARM 0) sprite_index = ten_sprit_ktory_ma_64_px alarm[1] = czas_po_ktorym_ma_zmienic_sprita GML (ALARM 1) sprite_index = ten_sprit_ktory_ma_52_px alarm[0] = czas_po_ktorym_ma_zmienic_sprita Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 Nie da się ustawiać w jednym spricie kilku rozmiarów ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cora Wind Opublikowano 3 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 Mówiłem że nie chcę kombinować :/ Jeśli Ty nie umiesz pomóc to poczekam na kogoś innego, ale i tak dzięki. @edit @up A Jeśli jest jakaś animacja w której coś się powiększa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 To się wtedy skaluje obrazek,ale wysokość i szerokość pozostają niezmienione ;D EDIT: Wez w GM ten najmniejszy obrazek, i umieść go na środku pustego obrazka 64x64.Wtedy bierzesz Animation>Grow i wybierasz ilość klatek ;D Ewentualnie pobaw się z image_xscale i image_yscale,zaoszczędzisz na zasobach :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 Przecież jak wymiary sprite'a będą np. 200x200 a większość będzie przezroczysta to nic się nie stanie, prawda? Do sprite'a 64x64 wklej ten 52x52, ustaw go na środek i tło pomaluj na przezroczyste. Proste. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cora Wind Opublikowano 3 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 Oko, Dzięki :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi