XxMichałxX Opublikowano 2 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 GML server=tcpconnect('127.0.0.1',34986,1) if server<=0 { show_message('Nie moge sie polaczyc!') game_end() exit; } size=receivemessage(server) if size=0 { show_message('Zerwano polaczenie z serwerem!') game_end() exit; } while(size<0) { //wait } if readbyte()=8 { ilosc=readshort() } for(i=0; i<ilosc; i+=1) { if ilosc=i { player=instance_create(0,0,o_player) player.id=i } else { player=instance_create(0,0,o_other) player.id=i } } Create clienta od mojej gry SMMO2. I teraz pytanie - czy to: while(size<0) { //wait } zatrzyma cały create i reszte kodu i dopiero jak size bedzie =0 lub >0 to dalszy kod sie wykona? a cały kod dalem zebyscie lookneli czy czegos zle nie ma pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 2 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 czy to: while(size<0) { //wait } zatrzyma cały create i reszte kodu i dopiero jak size bedzie =0 lub >0 to dalszy kod sie wykona? Tak. Ale to rozwiązanie jest idiotyczne, ponieważ wstrzymujesz kod - jeśli size będzie >=0 dopiero za minutę, to gra ruszy się dopiero za minutę. Na pewno takich rozwiązań nie można stosować w grach online. Choć przyznaje, kodu nie czytałem... :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 2 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 no to moze dac takie cos: GML limit=0 while(size<0) { limit+=1 if limit>=100 { show_message('Brak odpowiedzi od serwera!') game_end() exit; } ?? e: a nie bezesensu przeciez to pętla to odrazu bedzie 100.. no nie? e2: Tak. Ale to rozwiązanie jest idiotyczne, ponieważ wstrzymujesz kod - jeśli size będzie >=0 dopiero za minutę, to gra ruszy się dopiero za minutę. Na pewno takich rozwiązań nie można stosować w grach online. Nieczytałeś to nie wiesz - to jest tylko kod na podłączenie do serwera i dopóki client nie otrzyma wiadomosci zwrotnej z iloscią graczy na serwerze to ma stać .. spać.. czy jakos tak - kod ma byc wstrzymany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 2 Maja 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 GML limit=0 while(size<0) { if alarm[0]==-1 then alarm[0]=10; //limit+=1 if limit>=100 { show_message('Brak odpowiedzi od serwera!') game_end() exit; } alarm0 GML limit+=1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się