Skocz do zawartości

Moja muzyka


Morgo

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio zrobiłem sobie dłuższą przerwę w tworzeniu gier i dla odmiany postanowiłem skomponować jakąś muzykę. Jestem raczej początkujący więc nie spodziewajcie się nie wiadomo czego :jezor:. Wypuściłem kilka utworków pod nickiem Mortegor i jedni przyjęli ją ciepło inni już mniej ;P (rzućcie okiem na wpisy w shoutboxie na stronie gdzie publikuje swoją muzykę http://mortegor.xt.pl xD). Stwierdziłem że komuś może się ona przydać więc teraz publikuje ją tutaj ;p.

 

Morbid Paradise

Mortify Me

Lascivious Kiss

 

tutaj przesłuchać i ściągnąć poszczególne utwory:

http://www.jamendo.com/pl/artist/Mortegor

 

Strona poświęcona mojej muzyce, możecie tutaj ściągnąć wszystkie utwory w jakości 320kb/s

http://mortegor.xt.pl

 

Jeśli użyjecie mojej muzyki w swojej grze to proszę dodać mnie do creditsów :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Morbid Paradise:

Ouć, daje po uszach. Sama melodia jest w porządku, jednak slayer dobija, zapewne nie grzebałeś w jego ustawieniach, aby nadać mu bardziej łagodny dźwięk, zresztą powinieneś także zmasterować, dając przede wszystkim kompresor, bo slayer po pewnym czasie idzie słuchać, jednak daje coraz większe ciśnienie. Poza tym basy - chłopie, boskie by to było z mocnymi basami :D No i przejścia są tragiczne :P

 

Mortify Me:

To samo co wyżej, identico.

 

Lascivious Kiss:

Nie spodobało mi się w ogóle :/

 

Tak więc dwa pierwsze utwory mają potencjał, wydają się jednak jakby czegoś im brakło, tak więc dodaj jeszcze jakąś warstwę dźwięku, jakiś instrument, no i popraw slayer, a będzie z tego coś :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za konstruktywną krytykę ;). Teraz w końcu wiem nad czym muszę popracować :P, bo opinie takich ludzi jak w shoutboxie na mojej stronie nic mi praktycznie nie dały ;p tylko mnie zniechęciły ;p.