Jaklub Opublikowano 11 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 No to mam problem z funkcją [] po variable. Otóż, ma ona ograniczenie do 10. Ja potrzebuję więcej niż takie dziesięć. :( No i miałem pomysł - zamiast o[10] to oo[0] i tak, by dodawało kolejne o przy variable. I tak bardzo dużo. Czy rozwiązanie tego problemu jest możliwe? Jeśli tak, to jak go rozwiązać? :unsure: Z góry dzięki. EDIT: PROBLEM ROZWIĄZANY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 11 Lutego 2006 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 hmm jedyne w game makerze co mi na myśl przychodzi z [ i ] to tablice, a tam można umieścić 32000 elementów, więc nie za bardzo wiem o czym mówisz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 11 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 Wyjaśnię: Każdy kolejny objekt z pozycją y większą o 32 pikseli ma global.variable[o] I jest tak: global.variable[0] global.variable[1] global.variable[2] global.variable[3] global.variable[4] global.variable[5] global.variable[6] global.variable[7] global.variable[8] global.variable[9] global.variable[10] Jest błąd, że variable nie istnieje albo liczba w [] jest za duża. Więc chcę, by było tak: global.variable[0] global.variable[1] global.variable[2] global.variable[3] global.variable[4] global.variable[5] global.variable[6] global.variable[7] global.variable[8] global.variable[9] global.variable1[0] global.variable1[1] global.variable1[2] global.variable1[3] global.variable1[4] global.variable1[5] global.variable1[6] global.variable1[7] global.variable1[8] global.variable1[9] global.variable2[0] Jak to zrobić? :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 11 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 global.v[0,0]=val1; global.v[1,0]=val2; global.v[0,1]=val11; global.v[1,1]=val22; O to chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 11 Lutego 2006 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 bo id obiektów zaczynają się od miliona, a tablice (bo tak się nazywają []), mogą mieć tylko 32000 elemetnów. Są też funkcje variable_exists itp., może trzeba korzystać z nich ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 Heh, nie chodzi o tablice. Chodzi o numerowanie zmiennych: global.zmienna[1] global.zmienna[2] itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się