Syliush Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Wiecie może jak zrobić aby wczytywało zasoby, ale to nie wszystko bo chcę gdy te zasoby będą poza viewem to żeby je niszczył czy coś takiego po prostu kasował z pamięci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Dezaktywacja obiektow i zwalnianie z pamieci zasobow? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 sprite_add, sound_add oraz sprite_delete i sound_discard. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 ... oraz instance_deactivate_all(),instance_deactivate_object(),instance_deactivate_regio n(). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Zrobić to nie problem, ale to strasznie muli jak np. dojdziesz do 10 obiektów których sprity nie są wczytane - zanim sie wczytają, gra przytnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Hmm to nie lepiej dzielic gre na sektory i wczytywac sprity tylko w sektorze do ktorego wchodzimy, a kasowac z tego ktorego opuszczamy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 No własnie wtedy przy przejściu z sektora do sektora zwalnia, chyba, że grafiki są naprawdę małe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 No to użyj GMThreads'a, i ładuj obrazy z wyprzedzeniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się