XxMichałxX Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Grałem z kolegą w moją gre (multiplayer, tą SMMO) i mu mowie zeby shaczył to on włączył cheat engine i biegał z prędkością jaką chciał zabijał mnie, zamroził sobie hp i w ogóle robił co chciał z grą .. mógł sobie zmieniać wszystkie zmienne w grze. Jakby zmienił global.hoster na true (ja hostowałem) to by mną chodził :D I teraz pytanie: jak przed Cheat Engine zabezpieczyć gre? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Tak, szyfruj dane, choć w GM szyfrowanie choćby XORem czego innego niż string to abstrakcja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Na Twoje i GMa możliwości - nie da się. Edit: A tak poza tym, jeśli dobrze napiszesz grę, to niczego nie da się shackować, o. (mam na myśli to, że to serwer ma decydować o tym, jakie hity zadajesz drugiemu graczowi etc.) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 O, Dawidds, podsunął mi coś - kontroluj na serwerze dane przychodzące, jakiś system sprawdzający skoki wartości, np. odległość od poprzedniej do aktualnej pozycji, tym samym jeśli odleglosc bedzie wieksza niz pewien limit kontrolny to gracz oszukuje, itp. kombinuj z tym, jest tyle możliwości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pental Stary Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Tylko PsichiX mały skok może tak zepsuć rozgrywkę :/ . Ogólnie lipa lekka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciusiowo1 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 możesz spróbować przy zapisywaniu zmiennej mnożyć np. przez 6 i 8 a potem przy odczytaniu podzielić. No i oczywiście jak wyżej cały czas sprawdzać czy zmienne się zgadzają. Albo zrobić tak aby klient cały czas wysyłał zapytania czy można wykonać operacje, a host odpowiada tak lub nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Tylko PsichiX mały skok może tak zepsuć rozgrywkę :/ . Ogólnie lipa lekka. Limit można mnożyć przez lag, ale pewnie i na to znajdzie się metoda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kofel Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Oj, po prostu serwer musi o wszystkim decydować ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghost Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Wszystko wrzuć do ini i zaszyfruj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 @UP: nie widze pozytywnego sensu tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pental Stary Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Ghost chyba spanikował :D . Ogólnie ciężko jest znaleźć na to sposób. @Kofel: Sprecyzuj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Pental, chodzi o to ze klient wysyla tylko polecenia stanu, np. idz do tego punktu, stoj, wez item z podlogi, itp. zamiast ruchu i wyslania pozycji np. A serwer sam decyduje jak to przetworzyc, o ile ma sie max przemiescic i wszystkie zaleznosci powinny byc po stronie serwera. W skrocie: klient ma tylko kazac serwerowi wykonac czynnosc, a serwer decyduje czy i jak to wykona :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Szyfrowanie. Po prostu szyfrowanie zmiennych. Dalej te same zmienne, ale od razu z zaszyfrowanymi wartościami. Potem przed ruszeniem się deszyfrować. I tyle. Do tego do każdej zmiennej dać inne parametry (de)szyfrujące. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 @UP: Tak, szyfruj dane, choć w GM szyfrowanie choćby XORem czego innego niż string to abstrakcja endżoj :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kofel Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Pental, czyli poprostu klient jest swoisym User Interface ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghost Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Dla mnie w GM-ie to CE nie działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Można też sprawdzać czy CE jest w procesach,a potem ban na serwerze i tyle :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kofel Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 adam014, ehh... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Ewentualnie użyć GMObfucatora ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Lul, przeciez to nic nie da. on nie chce chronic przed dekompilacja teraz tylko przed edycja pamieci przez Cheat Engine Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Może jest jakiś dll blokujący dostęp zewnętrzny... może. Raczej nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się