Skocz do zawartości

Wkurzacz do strzelanek 3D typu CS


Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...

GML (Create)
r=false; // Zmienna potrzebna, żeby sprawdzić, czy puściliśmy przycisk

window_set_visible( false ); // Chowamy okienko</span>

GML (Step)
if( keyboard_check_direct( mb_left ) ) // Gdy klikniemy myszkę

{

if( r == false ) // Zmienna zapobiegająca ciągłemu poruszaniu myszką ( działa tylko na pojedyncze kliknięcie )

{

keyboard_key_press( vk_enter ); // Naciskamy przycisk

keyboard_key_release( vk_enter ); // Puszczamy przycisk

r = true;

}

} else r = false; // Dzięki temu kod zadziała po puszczeniu myszki</span>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...