Roki Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Jak zrobić tak że w strone myszy idą trzy obiekty, a druga sprawa, to jak zrobić że wystrzeliwuje kółko w sensie, że: *** *P* *** P=player *=strzał Proszę, pomocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 GML move_towards_point( mouse_x, mouse_y, 3 ) reszty nie rozumiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 To jest na te trzy strzały? Chodzi mi o to że trzy strzały lecą obok siebie w strone myszy, a drugie o to że gracz wystrzeliwuje w każdą stronę nabój, ok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wezyr Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 GML repeat(3) { i=instance_create(x,y,obj_strzal); i.speed=10; i.direction=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y)-5+random(10); } GML repeat(10) { i=instance_create(x,y,obj_strzal); i.speed=10; i.direction=random(360); } Działa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Drugie: GML s = 10; // ilosc strzalow for( i = 0; i < s; i += 1 ) { b = instance_create( x, y, pocisk ); b.speed = 10; b.direction = 360 / s * i; } Co do drugiego kodu wezyra, w baaaardzo szczególnym przypadku mogłoby wystrzelić kilka pocisków o takim samym kierunku ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Dzięki, działa, ale teraz mam kolejny problem :/ Jak można obliczać level up poza: if (global.experience >= 100*(global.level*global.level*0.8)) ? To mam znalezione w przykładzie i pisze że są lepsze sposoby, a więc jakie? I czy są bez PRO? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Wymyśl sobie jakieś wyrażenie algebraiczne, które obliczać będzie ilość doświadczenia potrzebną na określony poziom i sprawdzaj właśnie takim warunkiem ( if( doswiadczenie >= doswiadczenie potrzebne ) { lvl up } ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Mi to wyglada na to samo :P if (global.experience >= 100*(global.level*global.level*0.8)) -Doświadczenie potrzebne To to samo, co nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 No, jakiego ty chcesz innego sposobu? Chyba, że np. w tablicy zapisać sobie tabelkę expa GML expneed[1]=10; expneed[2]=100; expneed[3]=420; // itd. if( global.experience >= expneed[ global.level ] ) { // level up } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się