Skocz do zawartości

Rogal Vave?-Fala Strzału?


Roki

Rekomendowane odpowiedzi

Drugie:

GML
s = 10; // ilosc strzalow

for( i = 0; i < s; i += 1 )

{

b = instance_create( x, y, pocisk );

b.speed = 10;

b.direction = 360 / s * i;

}

Co do drugiego kodu wezyra, w baaaardzo szczególnym przypadku mogłoby wystrzelić kilka pocisków o takim samym kierunku ^^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, działa, ale teraz mam kolejny problem :/

Jak można obliczać level up poza:

if (global.experience >= 100*(global.level*global.level*0.8)) ?

To mam znalezione w przykładzie i pisze że są lepsze sposoby, a więc jakie? I czy są bez PRO?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...