Dawka83 Opublikowano 28 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 Więc tak jest sobie sprites który ma 700 na 700 i gdy próbuje go zmniejszyć za pomocą GML image_xscale=-6; image_yscale=-6; to nie działa. Patrzyłem w dokumentacji ale niczego się nie dowiedziałem. Proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 28 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 GML image_xscale = 0.1; image_yscale = 0.1; /* 2 - powiekszona 2 razy 1 - normalna wielkosc 0.5 - zmniejszona 2 razy 0.1 - zmniejszona 10 razy ... */ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freeVenge Opublikowano 28 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 GML image_xscale=-6; image_yscale=-6; lol.. taki kod to odwraca na drugą strone o 6 .. czyli mirror o 6 i flip o 6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 28 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 Dzięki Maxpayn teraz już wiem jak to działa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 28 Marca 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 -6 oznacza mniej więcej tyle, co lustrzane odbicie i powiększenie 6 razy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi