Skocz do zawartości

Zmienne z roomu do roomu!


Roki

Rekomendowane odpowiedzi

Mam zmienną:

GML
global.poziomtrudnosci=0

I klikając na easy,medium lub hard to się zmienia, a ja chcę żeby potem w grze to było napisane, np.

 

Poziom Trudności=1,2 lub 3

 

W menu wybieramy, a potem w grze pokazuje(mówiąc w skrócie :thumbsup: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie bedzie dzialac.

w kazdym roomie jezeli bedzie obj_baza to za kazdym razem bedzie sie tworzyc wiec bedzie sie wykonywac CREATE czyli wciaz poziom bedzie sie rownal 0 po stworzeniu na nowo. nie da sie tak z roomu do roomu.. moze zrob tymczasowy plik tekstowy w ktorym na zmianie rooma wczyta z tego pliku poziom a potem go usunie i przy wchodzeniu w inny room ma sie zapisac itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Zmienna globalna to zmienna która od momentu zdefiniowana jest dostępna aż do wyłączenia gry w każdym obiekcie i skrypcie w grze. Może przetrzymywać zarówno liczby, tekst, struktury danych (mapy,kolejki,listy), parcticle jak i wskaźniki do spritów, obiektów etc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...