Roki Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 Mam taki kod: GML if global.minigun=1 { if global.weapon=2 { if global.ammo>=0 { ii=instance_create(x,y,o_shot) ii.direction=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y) ii.speed=8 global.ammo-=1 } } } I chce żeby global.weapon=3 rozpraszało naboje tzw. leci prosto i nieco w lewo i prawo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 27 Marca 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 GML ii.direction = point_direction( x, y, mouse_x, mouse_y ) + ( choose( 1, -1 ) * random(10) ); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 27 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 Nie o to chodziło, miało tworzyć ze 3 strzały lecące w różną stronę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wezyr Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 No to zrób tak: GML repeat (3) { //kodek Gnyska } Albo tak o: GML repeat (3) { ii.direction=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y)-3+random(6); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 27 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 Dzięki, teraz działa :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freeVenge Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 a co szotgana chcesz zrobić? takie cos jest troche bez sensu bo zobacz: przyłożysz kursor blisko playera - pociski sie cholernie rozproszą przesuniesz daleko od playera - polecą prawie prosto wykombinuj cos innego ;p edit:oczywiscie jezeli player jest odwrocony w strone myszki. jak tak to mozesz zrobic tak: GML ii.direction=point_direction(player.x,player.y,player.x+lengthdir_x(50,player.direction),y+lengthdir_y(50,player.direction)-3+random(6)) nie wiem czy by zadzialalo, ale zalozmy ze tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 takie cos jest troche bez sensu bo zobacz: przyłożysz kursor blisko playera - pociski sie cholernie rozproszą przesuniesz daleko od playera - polecą prawie prosto Co za brednie. Przecież on dodaje randoma do do directiona a nie do pozycji myszki... Direction jest taki sam nie zależnie od odległości. To jest tylko kierunek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freeVenge Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 aha no fakt.. nie zauwazylem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się