Skocz do zawartości

Rozproszenie strzału?


Roki

Rekomendowane odpowiedzi

Mam taki kod:

GML
if global.minigun=1

{

if global.weapon=2

{

if global.ammo>=0

{

ii=instance_create(x,y,o_shot)

ii.direction=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y)

ii.speed=8

global.ammo-=1

}

}

}

 

I chce żeby global.weapon=3 rozpraszało naboje tzw. leci prosto i nieco w lewo i prawo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co szotgana chcesz zrobić?

 

takie cos jest troche bez sensu bo zobacz:

przyłożysz kursor blisko playera - pociski sie cholernie rozproszą

przesuniesz daleko od playera - polecą prawie prosto

 

wykombinuj cos innego ;p

 

edit:oczywiscie jezeli player jest odwrocony w strone myszki. jak tak to mozesz zrobic tak:

GML
ii.direction=point_direction(player.x,player.y,player.x+lengthdir_x(50,player.direction),y+lengthdir_y(50,player.direction)-3+random(6))

nie wiem czy by zadzialalo, ale zalozmy ze tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takie cos jest troche bez sensu bo zobacz:

przyłożysz kursor blisko playera - pociski sie cholernie rozproszą

przesuniesz daleko od playera - polecą prawie prosto

 

Co za brednie.

Przecież on dodaje randoma do do directiona a nie do pozycji myszki...

Direction jest taki sam nie zależnie od odległości. To jest tylko kierunek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...