Skocz do zawartości

Zablokowane Gra o GMClanie


kubal09

Rekomendowane odpowiedzi

Lol, cos nie zaplanowales sobie tej gry skoro zaczales od dodatkwo do gry Oo

PS

Aha, pierw nagrales dzwieki a potem zrobiles reszte, przezyjesz.

Heh, kocham glos tymona, a glos mimka naprawde brzmi jak z wormsow. Jednak wytlumaczenie nie zdazylem, najczesciej ozncza, "nie wiedzialem jak" :) przynajmniej tak bylo w kilku innych wypadkach. Jednak glosy sa dosyc mile.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

RELACJA NA ŻYWO

Mógł Japanstasze, mogę i ja :[

 

0:20 - Długie, niemożliwe do pominięcia intro, i jeszcze się krzaczy przy przechodzeniu z jednego obrazka do drugiego.

0:25 - Klikam na bonus i... "Przeszedłeś grę więc odblokowałeś bonus..." (Co dziwne, nie udało mi się tego powtórzyć przy kolejnych włączeniach)

1:05 - Muzyka z Dooma???

2:00 - Dark Maximal mówi cienkim głosikiem "weźmnieniebanuj"?

2:05 - Najwyrażniej gra polega na tym, żeby klikać bez przerwy jak idiota na ruszającego się moderatora i czekać, aż wbijemy mu 100% warnów :x

3:36 - Zbanowany Marmot. Pytanie: najwyraźniej chodzić można tylko między walkami. Więc po cholerę komu "prędkość chodzenia", która nie ma wpływu na grę?

4:47 - Nie, po co mam tracić czas? Nie ma nawet wskaźnika, pokazującego, kiedy możemy strzelić warnem. Wybiorę kogoś szybszego w strzelaniu

trochę:później - tylko Gnyskiem da się grać...

 

Jedyne co ma znaczenie przy wyborze postaci to szybkość warnowania. Dwie pozostałe zmienne są bez znaczenia.

 

 

 

...

Po dłuższym zagraniu w grę dochodzę do wniosku:

Gra jest monotonna i długa, polega na wyczerpującym klikaniu aż do skutku. Dodajmy do tego bezsensowne planowanie (vide Szybkość Chodzenia, która nie służy do niczego) i mamy przykład gry, po której widać niestety ograniczenia czasowe...

 

P. S. 1 Większa prędkość chodzenia chyba nawet utrudnia grę, bo trudniej wcelować naszym pakerem, żeby wejść w straszliwie wąskie korytarzyki...

P. S. 2 Dlaczego na pierwszym poziomie u dołu jest napisane, że jest 7 moderatorów, gdy tymczasem pokonujemy tylko 6?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Ja tak daleko nie doszedłem, bo wymiękłem na 2 poziomie, gdzie stało się jasne, że będę musiał siedzieć jakieś 10 minut przy jednym gościu.

 

Ps2: Dziwne, u mnie na końcu wyświetlało się 6/7. Ale może mi to klikanie oczy wypaliło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle, że w tloa większość tego to muzyka -.-

 

@Bagno - Nie ma co, gra O cytatach jest lepsza.
:*

 

Co do czyjeś tam gry - pomysł może i jakiś tam jest, ale jedno jest kompletnie bez sensu - brak możliwości unikania pocisków na jakiś sposób.

Bo choćbym za każdym razem trafiał w przeciwnika, i tak mogę paść, bo mnie przeciwnik "zastrzeli".

Trzeba liczyć na szczęście, że wróg będzie strzelał akurat wtedy, kiedy ja.

 

Problem w tym, że ten jeden mankament to w sumie cała gra...

 

Żebyś w tym trochę więcej, e, wpływu gracza na akcję dodał, to by całkiem dobra giera mogła być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jednak, jeśli przeciwnik strzeli chwilę po tym, jak mój pocisk go trafił, to nie mam żadnych szans na ucieczkę.

 

Mógłbym co prawda robić tak:

1. Strzel w przeciwnika ~5 razy.

2. Poczekaj, aż on strzeli. Kiedy strzeli, obroń się strzelając w jego pocisk.

3. Czynność powtarzaj, aż przeciwnik padnie.

 

...ale to by była przesada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...