Skocz do zawartości

najlepsze wyniki


cytrus

Rekomendowane odpowiedzi

Napisz: wyświetl_tabelę_wyników ...

 

Eh, brak podstaw jest przyczyną powstawania takich problemów.

 

Zrób tak:

 

Stwóż skrypt o nazwie create_table:

global.table_nr=0;

 

Stwóż skrypt o nazwie add_to_table:

global.table_nr+=1;
global.table[global.table_nr,0]=string(argument0);
global.table[global.table_nr,1]=argument1;

 

Stwóż skrypt o nazwie del_from_table:

var n;
n=argument0;
global.table[n,0]='';
global.table[n,1]=0;

 

Teraz stwóż jakiś obiekt i w nim w Create:

create_table();

 

Jeśli chcesz dodać wynik do tabeli to piszesz:

add_to_table('Nazwa_gracza',wynik);

 

Jeśli chesz skasować wynik z tabeli to piszesz:

del_from_table(numer_wyniku);

 

Jeśli chcesz wyświetlić wszystkie wyniki to piszesz:

place=0;

for(n=0;n<=global.table_nr;n+=1;)
{
    if !global.table[n,0]='' 
    && !global.table[n,1]=0
    {
          draw_text(x,y+(place*16),global.table[n,0]+' - '+string(global.table[n,1]);
          place+=1;
    }
}

I chyba tyle. Masz b.prosty skrypt tabli z wynikami =] Oczywiście możesz użyć tej co jest wbudowana w GM =P

 

Btw. Sorka jeśli jest gdzieś błąd (w pisowni bądź kodzie) jestem troche ten tego... wiecie co =]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...