Goten22 Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Chciałbym w mojej grze zrobić coś na wzór wygaszacza ekranu w windowsie. Np. po jakimś czasie nie ruszania myszką wyświetla się inny room a po poruszeniu myszką wraca do poprzedniego. Jak mogę to zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Zapisujesz w zmiennej aktualną pozycję myszy. Ustawiasz alarm i sprawdzasz w alarmie czy aktualna pozycja równa się zmiennej którą zapisałeś. Jeśli tak, to przejdź do innego rooma. Jeśli nie, to powtórz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goten22 Opublikowano 7 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Nie jestem jeszcze tak zaawansowany, gdybyś mógł podać co, jak i gdzie? Najlepiej gotowy kod. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 edit: usunalem bo zle, zaraz napisze dobry kod edit2: kur** nie wiem jak to zrobic :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goten22 Opublikowano 7 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Szkoda, może kto inny wie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matyxon Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Masz pliczek :angel_not: P.S: Jak zrobić zdrapkę w sygnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solmis Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Create: GML poruszenie = true; m_x = mouse_x; m_y = mouse_y; alarm[0] = 60*room_speed; //ustawienie alarmu nr 0 na 60 sekund Alarm[0]: GML if (poruszenie == true) { poruszenie = false; room_goto(przykladowy_room_kiedy_nie_ruszamy_myszka); } else if (poruszenie == false) { room_goto(przykladowy_room_kiedy_ruszymy_myszka); m_x = mouse_x; m_y = mouse_y; alarm[0] = 60*room_speed; } Step: GML if (poruszenie == true) { if ((m_x != mouse_x) || (m_y != mouse_y)) { m_x = mouse_x; m_y = mouse_y; alarm[0] = 60*room_speed; } } else if (poruszenie == false) { if ((m_x != mouse_x) || (m_y != mouse_y)) { alarm[0] = 1; } } W obiekcie zaznacz "Persistent". Powinno działać, ale śpiący jestem, wiec moglem się pomylić. EDIT: Ehh, znowu ktoś mnie ubiegł. :crosseyed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goten22 Opublikowano 7 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Bardzo dziękuje za odpowiedzi :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się