fervi (Skovv) Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 siema.mam kod: GML mplay_init_tcpip("127.0.0.1"); mplay_host_game(string(pt_nazwa_serwera.text),string(pt_max_osob.text),string(pt_nick.text)) room_goto(r_mapa1) można jeszcze zrobić żeby oprucz nazwy serwera,max osob i nicku dodawalo jeszcze np:nawe teamu itp? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 GML mplay_init_tcpip("127.0.0.1"); mplay_host_game(string(pt_nazwa_serwera.text),string(pt_max_osob.text),string(pt_nick.text+"["+pt_team+"]")) room_goto(r_mapa1) I masz gracz[team] :D A jak chcesz oddzielnie to radziłbym na 39dll. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fervi (Skovv) Opublikowano 5 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 nie rozumiesz.Tworze serwer.I ma być nazwa,ilość graczy max,mój nick itp... aaaaa...wie ktoś jak robić że trzeba podać hasło żeby wejść na serwer? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Jeśli ma być rejestracja, to trzeba pobawić się z tworzeniem kont ( Pliki w serwerze ). Przed zalogowaniem wysyłasz pakiet o loginie i haśle, jeśli konto nie istnieje to wysyłasz użytkownikowi informacje o tym, jeżeli jednak istnieje to dołączasz go do gry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fervi (Skovv) Opublikowano 5 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 ee...nie o to mi chodziło...ma być jak w counter strikie: nie treba sie rejestrować.Podaje IP serwera,i hasło. ;] jak hasło dobre to wchodzi na serwer...i tu problem:jak robic ze jak na serwie jest mapa 1 to jak ktos dochodzi to tez ma byc mapa 1?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Wysłać tę że informację nowo dołączonemu graczowi?? A co do loginu i hasła... przecież to na bardzo podobnej zasadzie działa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fervi (Skovv) Opublikowano 5 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 czyli jak? mam zmienną z hasłem GML pt_haslo_serwera.text i tą zmienną przy hostowaniu sie ustawia. i mam zmienną GML d_pt_haslo_serwera.textustawiamy ją przy dołączaniu i jak zrobić aby dołączył dopiero jeśli GML d_pt_haslo_serwera.text jest rowna GML pt_haslo_serwera.text ale tej na serwerze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Gdy podajesz IP oraz hasło serwera, pobierasz wartość zmiennej "pt_haslo_serwera.text" właśnie z tego serwera, jeśli = jest "d_pt_haslo_serwera.text" to dołączasz gracza do gry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fervi (Skovv) Opublikowano 5 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 nom...a w praktyce? można jakiś kod? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Jeny, podłączając się do serwera wysyłasz do niego hasło. Jeśli hasło jest poprawne, serwer pozostawia połączenie, jeśli nie - odrzuca. Jeśli nie umiesz tego zrobić, nie bierz się za nic więcej... I po ki tworzyć instancje tylko po to, aby przechować wpisane hasło ;/ ? Od razu je na serwa wysyłasz, a nie... :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrianpl Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 mam taki same pytanie czy da się robić servery z innymi mapami i teami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 Da się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrianpl Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 wiem ale żeby dynamicznie zmienieło mapy mam ultimate_mplay. A i jak dać żeby skrypty jezykowe się ładoway na początku gry? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się