Ryba24 Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Nie wiem co dalej zrobić zrobiłem że postać wchodzi do namiotu czyli się usuwa potem jest dialog 5x add_text no i chcę aby postać wróciła z powrotem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 instance_create(x,y,obj); Ta funkcja tworzy obiekt obj w miejscu x,y ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryba24 Opublikowano 26 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Wiem właśnie oto mi chodzi że jak tak zrobię to postać znika i pojawia się czyli jakby nic się nie stało a mi chodzi o to by znikła a po dialogu się pojawiła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 26 Lutego 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 no to sprawdź czy dialog się skończył i wtedy ją stwórz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryba24 Opublikowano 26 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Jak?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skovv Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 ale jak to robisz?inny room czy jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryba24 Opublikowano 26 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Robię to tak GML with(hero)instance_destroy() add_text("bla."); add_text("bla."); add_text("bla."); add_text("bla."); add_text("bla."); i po tym chciałbym pojawienie się hera. Może zrobić cuś w stylu po kliknięciu 5razy enter hero się pojawia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skovv Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 GML with(hero)instance_destroy() add_text("bla."); add_text("bla."); add_text("bla."); add_text("bla."); add_text("bla."); instance_create(o.x,o.y,hero); i przed namiotem postaw niewidoczny objekt o ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryba24 Opublikowano 26 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 To wychodzi cos takiego jakby nic się nie działo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skovv Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 ej wyslij mi plik to zobacze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Indrycho Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 może po prostu na czas tekstu zmień sprite na pusty ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skovv Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 wlasnie xD nie instance_destroy na początku tylko usuniecie spriteya albo miana na jakis preroczysty kwardacik xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Farkraj Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 albo przy kolizji z namiotem wyłącz mu visible a po dialogu przywróc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skovv Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 a czy ty czasem nie chcesz aby tylko raz była ta rozmowa?jak tak to: w create: GML rozmowa=0 i po kolii GML if romowa=0 { ...te twoje dialogi... rozmowa=1 } i bedzie tylko raz ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryba24 Opublikowano 27 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Ale chodzi o to że tego dialogu jakby niema tylko dodawanie tekstu to czyli jak zmienię sprit na przeźroczysty a potem na pnormalny to wychodzi jakby nic sie nie działo wszystko jest w jednej akcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Weź image_alpha=0; a po rozmowie na 1. EDIT: O,Ryba mieszkam 25km od ciebie :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skovv Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 jejku.wstaw plik douploadera i daj link Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryba24 Opublikowano 27 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Macie TU no i zobaczcie chodzimy strzalkami podchodzimy do namiotu i enter. postać znika po zakończeniu tego dialogu chcę aby postać wróciła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Zmień instance_destroy na visible=false; ,a po rozmowie visible=true; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryba24 Opublikowano 27 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Adam proszę przerób mi to co wstawiłem a wtedy będziesz miał credits. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się