Skocz do zawartości

Wystrzeliwanie pocisku co pol sekundy


Rekomendowane odpowiedzi

W obj2:

GML
if distance_to_object(obj1)<200 then instance_create(x,y,obj2_pocisk)

No i teraz bedzie lecial długi ciąg pocisków. Ja chciałbym zrobić żeby obj2 wypuszczał pocisk co pół sekundy a nie wciąż gdy ten dystans będzie mniejszy niż 200.

Oczywiście sam bym to zrobił ale byłoby to za długie chciałbym to mieć w jak najkrótszym kodzie.

 

 

Z góry thx.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

To zrób sam :)

 

create

GML
moge_strzelac = true;

 

Step

GML
if distance_to_object(obj1)<200 and moge_strzelac

/*to wyzej znaczy to samo co "if distance_to_object(obj1)<200 and moge_strzelac=true"

ale "=true" nie trzeba pisac, bo jest tak jakby domyślne - za duzo by tłumaczyc :)*/

{

instance_create(x,y,obj2_pocisk);

moge_strzelac = false;

alarm[0] = room_speed/2; //pół sekundy, czyli inaczej 1/2

}

 

Alarm0

GML
moge_strzelac = true;
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...