XxMichałxX Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 W obj2: GML if distance_to_object(obj1)<200 then instance_create(x,y,obj2_pocisk) No i teraz bedzie lecial długi ciąg pocisków. Ja chciałbym zrobić żeby obj2 wypuszczał pocisk co pół sekundy a nie wciąż gdy ten dystans będzie mniejszy niż 200. Oczywiście sam bym to zrobił ale byłoby to za długie chciałbym to mieć w jak najkrótszym kodzie. Z góry thx. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 26 Lutego 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 To zrób sam :) create GML moge_strzelac = true; Step GML if distance_to_object(obj1)<200 and moge_strzelac /*to wyzej znaczy to samo co "if distance_to_object(obj1)<200 and moge_strzelac=true" ale "=true" nie trzeba pisac, bo jest tak jakby domyślne - za duzo by tłumaczyc :)*/ { instance_create(x,y,obj2_pocisk); moge_strzelac = false; alarm[0] = room_speed/2; //pół sekundy, czyli inaczej 1/2 } Alarm0 GML moge_strzelac = true; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 26 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 ok thx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się