Skocz do zawartości

Losowe bonusy


Rekomendowane odpowiedzi

w game makerze jest nawet do tego specjalny klocek ;]

a jezeli ci nie pasuje to :

create klocka:

GML
bonus=round(random(x)); x- liczba, np ile ma byc roznych bonusow

 

kolizja klocka z kulka:

GML
if bonus=0 then instance_create(x,y,obiekt);

if bonus=1 then ......

.

.

.

.

.

instance_destroy();

itd;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pokombinuj z wartościami true i false

przy zniszczeniu losuj true albo false jezeli jest true to wypada bonus jezeli nie to nie wypada proste :D

 

EDIT:

 

CREATE:

GML
varible=true

DESTROY KLOCKA:

GML
varible=choose(true,false) <-- jeżeli dasz tutaj więcej false to będzie wypadać zadziej;]

if varible=true

{

instance_create( x, y, choose( obj_1, obj_2, ... ) );

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FATAL ERROR in

action number 1

of Begin Step Event

for object SOLID:

 

COMPILATION ERROR in code action

Error in code at line 1:

if instance_number(white)=<0

 

at position 27: Unexpected symbol in expression.

 

Cos jest źle?? Wstawiłem to w... e jest u góry :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...