Skocz do zawartości

Dzwiek Chodzenia


Skovv

Rekomendowane odpowiedzi

ehh...mam kod w step playera:

GML
//normalne chodzenie

if (z_dzwiek=1)

{

if keyboard_check(ord('W'))

{

speed=10

direction=90

sound_play(dz_chodzenie);

 

}

if keyboard_check(ord('S'))

{

speed=10

direction=270

sound_play(dz_chodzenie);

}

if keyboard_check(ord('A'))

{

speed=10

direction=180

sound_play(dz_chodzenie);

}

if keyboard_check(ord('D'))

{

speed=10

direction=0

sound_play(dz_chodzenie);

}

}

//metal

if (z_dzwiek=2)

{

if keyboard_check(ord('W'))

{

speed=10

direction=90

sound_play(dz_chodzenie_metal);

 

}

if keyboard_check(ord('S'))

{

speed=10

direction=270

sound_play(dz_chodzenie_metal);

}

if keyboard_check(ord('A'))

{

speed=10

direction=180

sound_play(dz_chodzenie_metal);

}

if keyboard_check(ord('D'))

{

speed=10

direction=0

sound_play(dz_chodzenie_metal);

}

}

 

//trawa

if (z_dzwiek=3)

{

if keyboard_check(ord('W'))

{

speed=7

direction=90

sound_play(dz_chodzenie_trawa);

 

}

if keyboard_check(ord('S'))

{

speed=7

direction=270

sound_play(dz_chodzenie_trawa);

}

if keyboard_check(ord('A'))

{

speed=7

direction=180

sound_play(dz_chodzenie_trawa);

}

if keyboard_check(ord('D'))

{

speed=7

direction=0

sound_play(dz_chodzenie_trawa);

}

}

 

//woda

if (z_dzwiek=4)

{

if keyboard_check(ord('W'))

{

speed=5

direction=90

sound_play(dz_chodzenie_woda);

 

}

if keyboard_check(ord('S'))

{

speed=5

direction=270

sound_play(dz_chodzenie_woda);

}

if keyboard_check(ord('A'))

{

speed=5

direction=180

sound_play(dz_chodzenie_woda);

}

if keyboard_check(ord('D'))

{

speed=5

direction=0

sound_play(dz_chodzenie_woda);

}

}

i jak ide to te dzwieki zapierdylaja jak nie wiem co xD aanimacji playera nie mam...wiec jak ustawic ta predkosc? :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prędkość dźwięku można zmieniać tylko dla dźwięków MIDI. Poza tym masz skopany system odtwarzania.

GML
//normalne chodzenie

if (z_dzwiek=1)

{

if keyboard_check(ord('W'))

{

speed=10

direction=90

if(!sound_isplaying(dz_chodzenie))

sound_play(dz_chodzenie);

 

}

if keyboard_check(ord('S'))

{

speed=10

direction=270

if(!sound_isplaying(dz_chodzenie))

sound_play(dz_chodzenie);

}

if keyboard_check(ord('A'))

{

speed=10

direction=180

if(!sound_isplaying(dz_chodzenie))

sound_play(dz_chodzenie);

}

if keyboard_check(ord('D'))

{

speed=10

direction=0

if(!sound_isplaying(dz_chodzenie))

sound_play(dz_chodzenie);

}

}

//metal

if (z_dzwiek=2)

{

if keyboard_check(ord('W'))

{

speed=10

direction=90

if(!sound_isplaying(dz_chodzenie_metal))

sound_play(dz_chodzenie_metal);

 

}

if keyboard_check(ord('S'))

{

speed=10

direction=270

if(!sound_isplaying(dz_chodzenie_metal))

sound_play(dz_chodzenie_metal);

}

if keyboard_check(ord('A'))

{

speed=10

direction=180

if(!sound_isplaying(dz_chodzenie_metal))

sound_play(dz_chodzenie_metal);

}

if keyboard_check(ord('D'))

{

speed=10

direction=0

if(!sound_isplaying(dz_chodzenie_metal))

sound_play(dz_chodzenie_metal);

}

}

 

//trawa

if (z_dzwiek=3)

{

if keyboard_check(ord('W'))

{

speed=7

direction=90

if(!sound_isplaying(dz_chodzenie_trawa))

sound_play(dz_chodzenie_trawa);

 

}

if keyboard_check(ord('S'))

{

speed=7

direction=270

if(!sound_isplaying(dz_chodzenie_trawa))

sound_play(dz_chodzenie_trawa);

}

if keyboard_check(ord('A'))

{

speed=7

direction=180

if(!sound_isplaying(dz_chodzenie_trawa))

sound_play(dz_chodzenie_trawa);

}

if keyboard_check(ord('D'))

{

speed=7

direction=0

if(!sound_isplaying(dz_chodzenie_trawa))

sound_play(dz_chodzenie_trawa);

}

}

 

//woda

if (z_dzwiek=4)

{

if keyboard_check(ord('W'))

{

speed=5

direction=90

if(!sound_isplaying(dz_chodzenie_woda))

sound_play(dz_chodzenie_woda);

 

}

if keyboard_check(ord('S'))

{

speed=5

direction=270

if(!sound_isplaying(dz_chodzenie_woda))

sound_play(dz_chodzenie_woda);

}

if keyboard_check(ord('A'))

{

speed=5

direction=180

if(!sound_isplaying(dz_chodzenie_woda))

sound_play(dz_chodzenie_woda);

}

if keyboard_check(ord('D'))

{

speed=5

direction=0

if(!sound_isplaying(dz_chodzenie_woda))

sound_play(dz_chodzenie_woda);

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

alarm!

 

create:

can_play=1

 

alarm[0]:

can_play=1

 

step:

 

if keyboard_check(ord('D'))

{

speed=10

direction=0

}

 

if keyboard_check(ord('D')) and can_play=1

{

sound_play(sound0)

alarm[0]=30

can_play=0

}

 

 

 

rozumiesz? zrob na podstawie tego. troche wystarczy pomyslec i skrocic kod, ale to zostawiam Tobie. troche pracy.

 

ed: pisalem w biegu, z pamieci, powinno dzialac. napisalem prosto, abys zrozumial. reszta nalezy do Ciebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki :] Jednak dziala xD

 

EDIT:

No nie dziala i nie wiem czemu:

GML
//normalne chodzenie

if (z_dzwiek=1)

{

if keyboard_check(ord('W'))

{

speed=10

direction=90

}

if keyboard_check(ord('W')) and can_play=1

{

sound_play(dz_chodzenie)

alarm[0]=5

can_play=0

}

 

 

if keyboard_check(ord('S'))

{

speed=10

direction=270

}

if keyboard_check(ord('S')) and can_play=1

{

sound_play(dz_chodzenie)

alarm[0]=5

can_play=0

}

 

 

if keyboard_check(ord('A'))

{

speed=10

direction=180

}

if keyboard_check(ord('A')) and can_play=1

{

sound_play(dz_chodzenie)

alarm[0]=5

can_play=0

}

 

 

if keyboard_check(ord('D'))

{

speed=10

direction=0

}

if keyboard_check(ord('D')) and can_play=1

{

sound_play(dz_chodzenie)

alarm[0]=5

can_play=0

}

}

 

 

EDIT2:dziala!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiście możesz skrócić kod ;p i to b. ławo. zamiast dwa razy sprawdzać if'em mozesz zaklamrować w 1 ;] ale jak pasi tak, to też spoko ;]

ps: rapidshare? co tam jest? ehhmm.. w sumie to nie wiem czemu ludzie nie lubia rs ;p bo sa zazdrosni o punkty czy co tam sie zdobywa za ssanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...