Skovv Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 siema.Mam kod na dźwięk chodzenia: GML if (keyboard_check(ord('W')) or keyboard_check(ord('S')) or keyboard_check(ord('A')) or keyboard_check(ord('D'))) { sound_play(dz_chodzenie); } ale jak ustawić szybkość? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Czego szybkość ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
don_soyer Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 szybkość dźwięku chodzenia zapewne, (patrz na temat) a po co szybkosc? poprostu musisz dopasować plik dźwiękowy z animacją. inny masz przy marszu inny przy bieganiu. jeśli o to chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skovv Opublikowano 12 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 ehh...mam kod w step playera: GML //normalne chodzenie if (z_dzwiek=1) { if keyboard_check(ord('W')) { speed=10 direction=90 sound_play(dz_chodzenie); } if keyboard_check(ord('S')) { speed=10 direction=270 sound_play(dz_chodzenie); } if keyboard_check(ord('A')) { speed=10 direction=180 sound_play(dz_chodzenie); } if keyboard_check(ord('D')) { speed=10 direction=0 sound_play(dz_chodzenie); } } //metal if (z_dzwiek=2) { if keyboard_check(ord('W')) { speed=10 direction=90 sound_play(dz_chodzenie_metal); } if keyboard_check(ord('S')) { speed=10 direction=270 sound_play(dz_chodzenie_metal); } if keyboard_check(ord('A')) { speed=10 direction=180 sound_play(dz_chodzenie_metal); } if keyboard_check(ord('D')) { speed=10 direction=0 sound_play(dz_chodzenie_metal); } } //trawa if (z_dzwiek=3) { if keyboard_check(ord('W')) { speed=7 direction=90 sound_play(dz_chodzenie_trawa); } if keyboard_check(ord('S')) { speed=7 direction=270 sound_play(dz_chodzenie_trawa); } if keyboard_check(ord('A')) { speed=7 direction=180 sound_play(dz_chodzenie_trawa); } if keyboard_check(ord('D')) { speed=7 direction=0 sound_play(dz_chodzenie_trawa); } } //woda if (z_dzwiek=4) { if keyboard_check(ord('W')) { speed=5 direction=90 sound_play(dz_chodzenie_woda); } if keyboard_check(ord('S')) { speed=5 direction=270 sound_play(dz_chodzenie_woda); } if keyboard_check(ord('A')) { speed=5 direction=180 sound_play(dz_chodzenie_woda); } if keyboard_check(ord('D')) { speed=5 direction=0 sound_play(dz_chodzenie_woda); } } i jak ide to te dzwieki zapierdylaja jak nie wiem co xD aanimacji playera nie mam...wiec jak ustawic ta predkosc? :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XARA Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Prędkość dźwięku można zmieniać tylko dla dźwięków MIDI. Poza tym masz skopany system odtwarzania. GML //normalne chodzenie if (z_dzwiek=1) { if keyboard_check(ord('W')) { speed=10 direction=90 if(!sound_isplaying(dz_chodzenie)) sound_play(dz_chodzenie); } if keyboard_check(ord('S')) { speed=10 direction=270 if(!sound_isplaying(dz_chodzenie)) sound_play(dz_chodzenie); } if keyboard_check(ord('A')) { speed=10 direction=180 if(!sound_isplaying(dz_chodzenie)) sound_play(dz_chodzenie); } if keyboard_check(ord('D')) { speed=10 direction=0 if(!sound_isplaying(dz_chodzenie)) sound_play(dz_chodzenie); } } //metal if (z_dzwiek=2) { if keyboard_check(ord('W')) { speed=10 direction=90 if(!sound_isplaying(dz_chodzenie_metal)) sound_play(dz_chodzenie_metal); } if keyboard_check(ord('S')) { speed=10 direction=270 if(!sound_isplaying(dz_chodzenie_metal)) sound_play(dz_chodzenie_metal); } if keyboard_check(ord('A')) { speed=10 direction=180 if(!sound_isplaying(dz_chodzenie_metal)) sound_play(dz_chodzenie_metal); } if keyboard_check(ord('D')) { speed=10 direction=0 if(!sound_isplaying(dz_chodzenie_metal)) sound_play(dz_chodzenie_metal); } } //trawa if (z_dzwiek=3) { if keyboard_check(ord('W')) { speed=7 direction=90 if(!sound_isplaying(dz_chodzenie_trawa)) sound_play(dz_chodzenie_trawa); } if keyboard_check(ord('S')) { speed=7 direction=270 if(!sound_isplaying(dz_chodzenie_trawa)) sound_play(dz_chodzenie_trawa); } if keyboard_check(ord('A')) { speed=7 direction=180 if(!sound_isplaying(dz_chodzenie_trawa)) sound_play(dz_chodzenie_trawa); } if keyboard_check(ord('D')) { speed=7 direction=0 if(!sound_isplaying(dz_chodzenie_trawa)) sound_play(dz_chodzenie_trawa); } } //woda if (z_dzwiek=4) { if keyboard_check(ord('W')) { speed=5 direction=90 if(!sound_isplaying(dz_chodzenie_woda)) sound_play(dz_chodzenie_woda); } if keyboard_check(ord('S')) { speed=5 direction=270 if(!sound_isplaying(dz_chodzenie_woda)) sound_play(dz_chodzenie_woda); } if keyboard_check(ord('A')) { speed=5 direction=180 if(!sound_isplaying(dz_chodzenie_woda)) sound_play(dz_chodzenie_woda); } if keyboard_check(ord('D')) { speed=5 direction=0 if(!sound_isplaying(dz_chodzenie_woda)) sound_play(dz_chodzenie_woda); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
don_soyer Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 alarm! create: can_play=1 alarm[0]: can_play=1 step: if keyboard_check(ord('D')) { speed=10 direction=0 } if keyboard_check(ord('D')) and can_play=1 { sound_play(sound0) alarm[0]=30 can_play=0 } rozumiesz? zrob na podstawie tego. troche wystarczy pomyslec i skrocic kod, ale to zostawiam Tobie. troche pracy. ed: pisalem w biegu, z pamieci, powinno dzialac. napisalem prosto, abys zrozumial. reszta nalezy do Ciebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skovv Opublikowano 12 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 XARA:Teraz to dziala ale za wolno.dzwiek zaczyna sie dopiero po skonczeniu...a ja bymchcial sobie ustawic... eltix:To nie dziala... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
don_soyer Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 https://gmclan.org/up2621_11_ddd.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skovv Opublikowano 12 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 dzieki :] Jednak dziala xD EDIT: No nie dziala i nie wiem czemu: GML //normalne chodzenie if (z_dzwiek=1) { if keyboard_check(ord('W')) { speed=10 direction=90 } if keyboard_check(ord('W')) and can_play=1 { sound_play(dz_chodzenie) alarm[0]=5 can_play=0 } if keyboard_check(ord('S')) { speed=10 direction=270 } if keyboard_check(ord('S')) and can_play=1 { sound_play(dz_chodzenie) alarm[0]=5 can_play=0 } if keyboard_check(ord('A')) { speed=10 direction=180 } if keyboard_check(ord('A')) and can_play=1 { sound_play(dz_chodzenie) alarm[0]=5 can_play=0 } if keyboard_check(ord('D')) { speed=10 direction=0 } if keyboard_check(ord('D')) and can_play=1 { sound_play(dz_chodzenie) alarm[0]=5 can_play=0 } } EDIT2:dziala! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skovv Opublikowano 12 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 http://rapidshare.abus3r.eu/1297 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
don_soyer Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 oczywiście możesz skrócić kod ;p i to b. ławo. zamiast dwa razy sprawdzać if'em mozesz zaklamrować w 1 ;] ale jak pasi tak, to też spoko ;] ps: rapidshare? co tam jest? ehhmm.. w sumie to nie wiem czemu ludzie nie lubia rs ;p bo sa zazdrosni o punkty czy co tam sie zdobywa za ssanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 Można po prostu użyć image_index (o ile mnie pamięć nie myli ;)), dźwięk pokryje się z konkretną klatką animacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się