XxMichałxX Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 Client: Obiekt control: On create: GML msg='Mazo'; tcpconnect(127.0.0.1,666,true) clearbuffer(); writestring (msg); sendmessage(serversocket); Server: Obiekt control: On create: GML tcpip(serversocket); msg=readstring(); draw: GML draw_text(300,300,msg) Oczywiscie wszystko kurde zle i nie wiem.. mozecie sobie obejrzec i sie posmiac ;( Nigdy nie nazywaj tematu "Pomoc", "Help me!" itp. Tytuł tematu powinien być "mówiący" czyli taki, który od razu po przeczytaniu informuje o poruszanym w nim problemie. gnysek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomalas Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 Człowieku, ściągnij sobie jakiś silnik online używający 39dll i przez jakiś czas przeanalizuj jak to tam jest zrobione. Dopiero wtedy weź się za pisanie własnego lub buduj grę na tamtym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 10 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 no ale ja to oglądam i oglądam i nic nie rozumiem. ja rozumiem tylko coś co sam zrobie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 10 Lutego 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 Zastanów się, skoro dałeś to w create, to serwer i klient musieli by co do sekundy w tym samym momencie nawiazać połączenie. Jak się tak nie stanie, no to niestety, ale jeden z nich nie odbierze pakietu. Trzeba nasłuchiwać, czy idzie jakiś pakiet, więc musisz to robić w step (ale połączenie nawiązujesz w create, to jest ok). Dostajesz ostrzeżenie za łamanie regulaminu,jak nie wiesz jakiego to na górze nad Twoim postem na czerwono jest to wypisane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się