Skocz do zawartości

Anti aliasing - Nie do końca


Rekomendowane odpowiedzi

Jak już wiecie GM pozwala Wam na ładowanie plików png. Przy dodawaniu sprite'a tracimy wszystkie informacje o kanałach alpha. Jakaś rada? Tak. Wystarczy użyć takiej oto funkcji:

GML
sprite_replace_alpha(spriteName, fileName , imageindex, precise, preload, x, y);

 

GML
sprite_replace_alpha(s_ball, 'ball.png', 0, true, true, 16, 16);

 

Oto przykład:

https://gmclan.org/up3370_3_gmalpha.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam czasu biggrin.gif a poza tym przyzwyczaiłem się do GM6 biggrin.gif
Lol...

 

Do czego tu się można przyzwyczaić O.o ?

GM 6 różni się od 7 tylko tym, że ma mniej możliwości, i plik mniej waży.

 

A jak mimo wszystko postanowiłeś jednak korzystać ze starszej wersji - twoim problemem jest zrobienie sobie wersji *.gm6

 

PS: Tak w sumie, to zanim napisałeś tego posta to byś już ciągnął se konwertera :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...