Skocz do zawartości

Crazy Red Bean


Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: Crazy Red Bean

 

Gatunek: Ala Arkanoid Nowej Generacji

 

Opis: W tej niesamowitej grze o unikalnej i oryginalnej fabule odbijasz paletką czerwoną fasolkę, która z czasem zwiększa swoją prędkość. Po trafieniu fasolki w klocek dostajesz punkty + z nieba leci prezent ze spadochronem. Jest 5 rzeczy, a na jedną z nich możesz trafić, poprzez złapanie prezentu paletką:

- +10 punktów

- zwiększenie paletki

- zmniejszenie paletki

- zwiększenie prędkości fasolki

- zmniejszenie prędkości fasolki

Punkty są zdobywane za:

- bardzo dużą prędkość fasolki

- wiele odbić fasolki

- dodatkowe punkty z prezentów

 

Autorzy:

Programowanie:
Mazo

Fabuła:
Mazo

Grafika:
Mazo

Muzyka:
GameMaker 7.0

 

POBIERZ

 

Screeny:

 

Screen 1

Screen2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie bardzo ciekawy pomysł żeby zrobić grawitacje zamiast standardowego odbijania jak w zwykłych arkanoidach.

Niestety nad fasolką nie mamy prawie żadnej kontroli. Lata sobie gdzie chce i raz zacięła mi się na krawędzi rooma.

I gra nie przyciąga gracza na zbyt długo.

Poza tym nie każdy życzył by sobie żeby po zamykaniu gry otwierała mu się jakaś strona... -_-

W skrócie:

-ciekawy pomysł

-marne wykonanie

 

Oceniać nie będę bo nie wiem za bardzo jak miał bym to ocenić.

Ogólnie widać że zaczynasz zabawę z GM ale idziesz w dobrym kierunku :P

Tylko kurde wywal te uruchamianie strony po wyłączeniu gry...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawy pomysł, przypomina się Bouncer z Net Yaroze na PSie. Szkoda, że realizacja marna. Przydałoby się zrobić coś z tą monotonią, parę itemów nie wystarczy. Myślę też, że pokazywanie ilości punktów za pomocą paska to marny pomysł. Ale łap tę trójkę, bo to i tak lepsze niż to co nie raz inni początkujący wyrabiają na GMClanie (ktoś pamięta Albusika?). Powodzenia i przeczytaj regulamin (bo to co zrobiłeś w temacie ze ścianami zakrawa na n00bostwo, no offence).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie tak tez myslalem, i zauwazylem z tą krawędzią, ale nie wiedzialem co z tym zrobic. a co do kontroli nad fasolką to co proponujesz?

 

Proponuje aby znaczenie miało od której części paletki fasolka się odbije. Jak w zwykłych arkanoidach. Jak się odbije od prawej części to się bardziej w prawo odbije. Im dalej od środka paletki tym bardziej zmieni się trajektoria lotu fasolki.

 

Ewentualnie mozesz też pomyśleć nad czymś oryginalniejszym. Na przykład paletka to kulka którą możemy też poruszać odrobinę do przodu i uderzać fasolkę od prawej, od lewej. Taki trochę ping pong. To by było ciekawe jak byś dał radę zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w zaleznosci ktora strona sie odbije to tam leci to dziala, ale tylko z lewej strony, bo z prawej jest jakos dziwnie ze mozna odbijac kawalkiem powietrza od paletki (w gm-ie są jakieś niewymiarowe te sprity i z prawej strony zawsze cos jest przesuniete i zle). No i sproboje nastepnym razem cos lepszego zrobic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...