XxMichałxX Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Jest sobie jakas zmienna która wciaz sie zmienia. Zalozmy ze ta zmienna to global.lol I teraz jest draw Obecna wartosc lola: global.lol i draw najwieksza dotychczas wartosc lola: ? w znaku zapytania nie wiem co zrobic .. moze max? bo chcialbym zrobic to na zasadzie rekordu ze ma sie tu zapisac największa ktora byla wartos lola, a jak sie pojawi jeszcze wieksza to ma sie na tą wieksza zmienic. Kombinowałem na zmiennych, ale nie wyszlo ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 6 Lutego 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 jak już zdefuniujesz zmienne, to w step: GML if global.lol > global.najwiekszy_lol then global.najwiekszy_lol = global.lol; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 6 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 no dobra dzieki, a jeszcze przy okazji dwa pytania: 1. GML draw_text(0,0,'Speed:') draw_healthbar(70,3,200,20,o_pilka.speed,c_black,c_aqua,c_red,0,1,1) draw_text(0,20,'Record: ') draw_healthbar(70,23,200,20,global.rekord,c_black,c_aqua,c_red,0,1,1) Czemu drugiego healthbara widac tylko troche wystającego spod pierwszego a ma pozycje y: 23 ? 2. Jak obliczyc średnia speeda pilki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 1. Bo argument 3 i 4 to nie jest szerokość i wysokość bara tylko położenie jego prawego dolnego rogu :) 2. Zrób sobie jakąś zmienną przechowującą dystans jaki piłka przebyła (i niech ta zmianna się w stepie aktualizuje cały czas) oraz drugą zmienną przechowującą czas przez jaki piłka się poruszała. Podziel jedno przez drugie i masz prędkość średnią :P Drogę przebytą możesz obliczać w stepie przez porównywanie x i xprevios oraz y i yprevious na przykład. Ale to wszystko zależy od sytuacji. Do czego dokładnie tego potrzebujesz i jak działa piłka :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się