XxMichałxX Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Mógłby mi ktos zrobic albo znalezc jakis przyklad z takim czyms: jest obiekt o_pilka , o_przycisk i o_klocek. gdy nacisnie sie myszką na o_przycisk (moze on miec obojetnie jaki sprite) to z prawego dolnego rogu ma leciec o_pilka z predkoscia 3 Czyli w create ma miec: GML speed=3 direction=point_direction(x,y,o_klocek.x,o_klocek.y)+10-random(20) zrobilem randoma po to zeby nei kazda pilka trafiala w klocek. Jesli klikne np 10 razy szybko na ten przycisk to ma poleciec 10 pilek itd.. zeby nie byla jedna tylko sie w nieskonczonosc ich tworzylo jezeli ja wciaz naciskam. o_klocek ma byc na srodku gry (gra 600 na 600) i jezeli pilka go dotknie to sie rozwala (pilka sie rozwala). I ma byc tak ze ta jedna pilka ktora dotknie ma sie rozwalic a tamte leciec dalej. Jak mi ktos takie cos zrobi to będę go wielbił :D Dopiero jak taki przyklad dostanę, powiem po co mi był potrzebny ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 5 Lutego 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 klik myszką na obj_przycisk: GML { a = instance_create(x,y,obj_pilka); a.speed=3; a.direction=point_direction(x,y,o_klocek.x,o_klocek.y)+round( 10-random(20) ); } Edit: poprawka, źle zrozumiałem xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 przycisk Mouse Left press (czy jakoś tak): GML instance_create(room_width,room_height,obj_pilka); pilka Create: GML speed=3; direction=point_direction(x,y,o_klocek.x,o_klocek.y)+10-random(20); pilka Kolizja z klockiem GML instance_destroy(); pilka Outside room GML instance_destroy(); //bo te co wylecą z ekran chyba nie bedą już potrzebne? :) Dobzie, dobzie? :) Dopiero jak taki przyklad dostanę, powiem po co mi był potrzebny ;p Kurde no zdradź bo aż mnie ciekawość zżera po co on ci był potrzebny! xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 5 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 o lol............... :lol2: o to chodziło!!!!! gapiłem sie jak głupi i sie zastanawiałem - czemu po styknięciu z klockiem wszystkie pilki nie znikają na raz... bo jak zrobilem boty w grze strzelance i wsadzilem trzy to jednego zabilem wszystkie umarly .. no i to jest to ze trza dla kazdego bota inne hp.. thx wielbie was :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się