Skocz do zawartości

Pasek życia


Rekomendowane odpowiedzi

draw_healthbar(x1,y1,x2,y2,amount,backcol,mincol,maxcol,direction,showback,showb

order)-dzięki tej funkcji możesz rysować pasek energii (lub inny pasek przedstawiający pewną wartość np: uszkodzenia). Wartości (x1,y1,x2,y2) określają całkowity rozmiar paska. Amount określa, ile procent wypełnienia całego paska stanowi 100% całej energii. Backcol jest to kolor tła paska. Mincol i maxcol określają kolorystykę paska, zależną od wartości zmiennej health ale wtedy, kiedy wartość amount znajduje się w przedziale od 0 do 100. Uwzględniając amount, te kolory będą się zmieniać. Możesz np: zrobić przejście z koloru zielonego (gdy gracz posiada dużą ilość energii) do czerwonego (gdy tej energii jest mniej). Direction określa kierunek, w którym rysowany jest pasek energii . 0 oznacza rysowanie od lewej, 1 od prawej, 2 od góry a 3 od dołu. Showback określa, czy backcol ma być ignorowany, a showborder definiuje, czy cały pasek ma być obramowany czarną obwódką.

 

GML
draw_healthbar(x_viewx,y_viewy,x_viewx+/*ileś*/,y_viewy+/*ileś*/,health/*chyba?*/,c_black,c_red,c_green,0,1,1)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...