Tymon Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 No to weź, zajrzyj do źródła i nie dziel więcej przez zero. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 2 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Jakbym miał na to czas to bym w ogóle nie zadawał pytań. Wszystko potrafię sam zrobić jak poświęcę się temu. Nawet jakbym miał coś wymyślić to bym siadł i myślał przez 2 tygodnie i w końcu bym wpadł na to. Ale widocznie nie chce marnować czasu na jakieś głupie paski i chce dalej tworzyć grę, a nie się bawić w szczegóły. I teraz chce się umyć i zaraz wyruszam z domu. Więc jak pozwolisz skończę tą bezpodstawną i bezmyślną dyskusję. Zobaczymy kto mi pomoże. Bo zazwyczaj sam sobie pomagam jak widzę, że tak się grzebiecie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 To Ty w ogóle na tworzenie gier masz czas? Jeśli nie rozumiesz cudzego przykładu/systemu to go nie używaj, napisz własny. Lub jeszcze inaczej, nie rób tych głupich pasków skoro szkoda Ci na to czasu. Wywala Ci błąd o dzieleniu przez zero, to teraz weź, przejrzyj wszystko i sprawdź która zmienna ma jaką wartość. Może masz ustawione traktowanie niezdefiniowanych zmiennych jako 0 i zanim obiekt zdąży je zdefiniować to wykonywana jest operacja z ich użyciem. Może po prostu odwołujesz się do zmiennej i zmieniasz jej wartość, albo ta wartość jest źle obliczana. Tyle jest możliwości, że bez pokazania źródła to my dalej możemy sobie strzelać w ciemno. Zobaczymy kto mi pomoże. Bo zazwyczaj sam sobie pomagam jak widzę, że tak się grzebiecie.Wybacz, nikt nie ma takiego obowiązku Ci pomagać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XivroX Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Przecież wszyscy pomagają jak mogą! Może weź do serca to co mówią i przeszukaj kod, może gdzieś jest jakieś: GML czas_max=0; o boshhe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Ujme to tak: Paqoo, pokaz komus plik gm6, a wtedy sie znajdzie przyczyne bledu, bo jak widac blad lezy gdzies w reszcie kodu gry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
don_soyer Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Tymon vs Paqoo solowa ;] Paqoo jesli nie dasz przykladu albo potrafisz to zrobic (w sumie wszystko potrafisz) to zrob sam,nie masz na to czasu? a masz czas na pisanie i poganianie. zebysmy my Ci pomogli to Ty pomoz Nam sobie pomoc. a dojdziemy do consensusu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 2 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Tymon to mój człowiek. Jakoś sobie poradzę z tym. Dałem komuś plik może pomoże. Jak nie to sam się pobawię. Znajdę czas. Przecież zależy mi na stworzeniu idealnego świata :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 2 Lutego 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Podałem Ci jedno rozwiązanie, a potem masz kilka linijek dalej ten sam błąd z dzieleniem przez zero, podałem to samo rozwiązanie, a Ty nadal nie widzisz błędu? Powinieneś dodać ostrzeżenie, za ignorancję tego co piszemy i spam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Zawsze uważałem, że GM 7 to jakieś g**wno zbugowane. Spójrzcie no tylko co mam w o_światynia jak daje debug mode... PYTANIE: gdzie się podziały zmienne zadeklarowane w create? WTF mają być te 2 zmienne na dole? Nic takiego nikt nie deklarował... GM6 FTW. EDIT: AHA! Cofam to co powiedziałem o GM7, ale i tak uważam, że głupi :P. Tak czy siak, znalazłem błąd i powiem tyle... OMFG! Jak można tak nie wiele myśleć?! Zaraz zapodam screen z wyjaśnieniem. Jak niby ty chcesz deklarować zmienne w create skoro przy zmianie obiektów każesz GMowi pomijać ten event :/. Poustawiaj tam na yes! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 2 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 ale ogolnie masz skrypt i chcesz zmienne z obiektu dac masz je w create to dlaczego ci nie pobiera w create hlt=100 max_hlt=100 draw_ob_hp(x-(sprite_width/2)+15,y-20,x+sprite_width,y-15,hlt,max_hlt)//rysowanie paska hp i dlaczego nie bierze tych wartosci a skrypt var pasek, czas, czas_max, dlugosc, xx, yy, xx1, yy1, kolor, kolor1; xx = argument0; yy = argument1; xx1 = argument2; yy1 = argument3; czas = argument4; czas_max = argument5; dlugosc = xx - xx1; pasek = ( czas / czas_max ) * dlugosc; pasek=0 kolor1 = draw_get_color(); draw_set_color(c_white); draw_rectangle(xx,yy,xx1,yy1,false); draw_set_color(kolor1); kolor = merge_color(c_red,c_lime,czas/czas_max); kolor = merge_color(c_red,c_lime,0); draw_rectangle_color(xx,yy,xx-pasek,yy1,kolor,kolor,kolor,kolor,false); czas = argument4; czas_max = argument5; to sa te argumenty hlt i max_hlt no i czemu nie pobiera z create zmienilem juz tam w change object na eventy true powinno pobrac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 wtf? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 2 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Rozmowa z gg troche przerobiona. Pogrubiłem ważniejsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 dziwne bo jak ja to zrobiłem to działało... jak tam powstawiałem Yes. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 2 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Ha! Nareszcie! Dzięki wszystkim za trud. Jakoś sam dałem sobie radę. Jak widzę, GM ma pewne odchyły ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się