Boro Casso Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 Witam, posiada ktoś algorytm obliczania tabelki poziomów do nieskończoności ? Tylko chodzi mi o coś zaawansowanego niż if (exp >= exp_next){ level+=1; } exp_next *=2; Język może być dowolny chodzi mi tylko o algorytm ;) Pozdrawiam i czekam na odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 GML exp_next=25*power(2,level) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 A jak komputer ma sobie poradzić z liczbą nieskończoność ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 Komputer traktuje ją wtedy jako liczbe graniczą zakresu liczbowego danego typu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 W sumie: GML exp_next = 25 * ( 1 << level );Będzie szybsze. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pental Stary Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Dlatego możemy też uznać funkcję square za zbędną, ponieważ, jak sam pokazałeś, wystarczy użyć operatora bitowego >> lub << ;) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się