Skocz do zawartości

Problem ( W ) prawie nowicjusza


Webzir

Rekomendowane odpowiedzi

Tam gdzie pojawia się problem zaraz pojawia się też bigshark aby pomóc. Nie trudno się domyślić iż teraz jest tak samo. Jednak aby moja pomoc była wydajniejsza przekazuje ci przykład- oto i on:

strzelanie_proste.rar

 

Gdy chcę ''strzelić'' w twojej grze wyskakuje taki błąd :

 

 image_angle : This variable is only available in the registred version

Domyślam się że do takiego wybryku trzeba mieć pełną wersje ( registred ) game markera. skąd go ściągnąć ?? ( i czy ja wogóle dobrze mówie ..... :blink: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo narazie to jest tak : Jest gościu i celownik który lata za myszką, ale po kliknięciu myszką nić się nie dzieje.

 

PS: Zrobiłem to w steps i nie wiem czy dobrze ...  :huh:

 

A ustawiłes obiektowi pocisk sprite ? U mnie działa bez zarzutu. Chyba że namieszałeś przy celowniku, w step celownika powinno być:

instance_create(bohater.x,bohater.y,pocisk);

Obiekty też muszą być jakoś nazwane czyli pocisk powinien mieć nazwę pocisk, ludzik nazwę bohater a celownik to obojętne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ustawiłes obiektowi pocisk sprite ?
tak
Chyba że namieszałeś przy celowniku, w step celownika powinno być:

instance_create(bohater.x,bohater.y,pocisk);

Czyli inaczej niż poprzednik napisał czyli :
Tworzysz obiekt celownik i w step:

CODE

x=mouse_x

y=mouse_y

a jak ty podałeś to celownik się nie rusza a pocisk ''klonuje się'' jak chodzę. Tylko może zrobiłem błąd bo zamiast
global_mouse_pressed:
zrobiłem
global_middle_pressed:
bo takiego czegoś jak
global_mouse_pressed:
nie było :(
Obiekty też muszą być jakoś nazwane czyli pocisk powinien mieć nazwę pocisk, ludzik nazwę bohater a celownik to obojętne.
Tutaj napewno błędu nie zrobiłem.

 

Może ktoś '' podając '' pomocną dłoń zrobi to za mnie ??

Czyli ja mu wyśle to co zrobiłem a on mi ustawi tak jak być powinno ?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

( u bohatera ) create_set the health to 100 i colision( z potworem )_set the health to -30 i colision( z murem )_bounce aganist soild object

( u potwora ) create_set the health to 100 i colision( z bohaterem ) _bounce aganist soild object i colision( z pociskiem )_ set the health to -30

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...