Webzir Opublikowano 9 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 Mam problem. A mianowicie : nie wiem jak zrobić pocisk wylatujący od przedmiotu który może zniszczyć inny przedmiot. PS: Robie podróbe doom-a w 2d :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigshark Opublikowano 9 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 Mam problem. Tam gdzie pojawia się problem zaraz pojawia się też bigshark aby pomóc. Nie trudno się domyślić iż teraz jest tak samo. Jednak aby moja pomoc była wydajniejsza przekazuje ci przykład- oto i on: strzelanie_proste.rar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Webzir Opublikowano 9 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 Tam gdzie pojawia się problem zaraz pojawia się też bigshark aby pomóc. Nie trudno się domyślić iż teraz jest tak samo. Jednak aby moja pomoc była wydajniejsza przekazuje ci przykład- oto i on: strzelanie_proste.rar <{POST_SNAPBACK}> Gdy chcę ''strzelić'' w twojej grze wyskakuje taki błąd : image_angle : This variable is only available in the registred version Domyślam się że do takiego wybryku trzeba mieć pełną wersje ( registred ) game markera. skąd go ściągnąć ?? ( i czy ja wogóle dobrze mówie ..... :blink: ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
london Opublikowano 9 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 Ściągnąć się nie da. Trzeba kupić EDIT Albo pirackiego keya :P Tymon: Jak masz zamiar pisać tak krótkie posty to je edytuj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 9 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 A konkretnie trzeba zakupić keya, którego później wpisuje się w programie. Rejestracja kosztuje ok. 60 zł, a mozna jej dokonać na stronie http://www.gamemaker.nl/registration.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Webzir Opublikowano 9 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 Tak naprawdę w tej grze chodzi mi oto , żeby strzał poleciał w stronę kursora po naciśnięciu ppm. A z keyem sobie poradze :-) PS: Chyba sobie poradze :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Webzir Opublikowano 9 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 No to już mam full version :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigshark Opublikowano 9 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 No to już mam full version Nie no! To nie sprawiedliwe! Ja musiałem czekać 3 dni a tobie tego samego dnia :huh: Gdzie tu sprawiedliwość.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Webzir Opublikowano 9 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 Tak naprawdę w tej grze chodzi mi oto , żeby strzał poleciał w stronę kursora po naciśnięciu ppm. Odpiwedz na to please ! umiesz tak zrobić >>??<< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radSun Opublikowano 9 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 Tworzysz obiekt celownik i w step: x=mouse_x y=mouse_y W global_mouse_pressed: instance_create(bohater.x,bohater.y,pocisk) W objekcie pocisk: move_towards_point(mouse_x,mouse_y,8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Webzir Opublikowano 10 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2006 nie mogę znaleść tego global_mouse_pressed: :unsure: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Valdemor Opublikowano 10 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2006 W danym objekcie kliknij na przycisk Add event nastepnie wybierz Mouse, i potem Global pressed :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Webzir Opublikowano 10 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2006 Gdzie mam wziąść to W objekcie pocisk: move_towards_point(mouse_x,mouse_y,8) <{POST_SNAPBACK}> Bo narazie to jest tak : Jest gościu i celownik który lata za myszką, ale po kliknięciu myszką nić się nie dzieje. PS: Zrobiłem to w steps i nie wiem czy dobrze ... :huh: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vardi Opublikowano 10 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2006 Bo narazie to jest tak : Jest gościu i celownik który lata za myszką, ale po kliknięciu myszką nić się nie dzieje. PS: Zrobiłem to w steps i nie wiem czy dobrze ... :huh: <{POST_SNAPBACK}> A ustawiłes obiektowi pocisk sprite ? U mnie działa bez zarzutu. Chyba że namieszałeś przy celowniku, w step celownika powinno być: instance_create(bohater.x,bohater.y,pocisk); Obiekty też muszą być jakoś nazwane czyli pocisk powinien mieć nazwę pocisk, ludzik nazwę bohater a celownik to obojętne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Webzir Opublikowano 10 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2006 A ustawiłes obiektowi pocisk sprite ? tak Chyba że namieszałeś przy celowniku, w step celownika powinno być: instance_create(bohater.x,bohater.y,pocisk); Czyli inaczej niż poprzednik napisał czyli : Tworzysz obiekt celownik i w step: CODE x=mouse_x y=mouse_y a jak ty podałeś to celownik się nie rusza a pocisk ''klonuje się'' jak chodzę. Tylko może zrobiłem błąd bo zamiast global_mouse_pressed: zrobiłem global_middle_pressed: bo takiego czegoś jak global_mouse_pressed: nie było :( Obiekty też muszą być jakoś nazwane czyli pocisk powinien mieć nazwę pocisk, ludzik nazwę bohater a celownik to obojętne. Tutaj napewno błędu nie zrobiłem. Może ktoś '' podając '' pomocną dłoń zrobi to za mnie ?? Czyli ja mu wyśle to co zrobiłem a on mi ustawi tak jak być powinno ?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vardi Opublikowano 10 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2006 Zamiast global_middle_pressed daj global_left_pressed lub global_right_pressed. Bo jeśli dałeś global_middle_pressed tzn że musisz wcisnąć środkowy przycisk myszy żeby obiekt wystrzelił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Webzir Opublikowano 10 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2006 JUHU udało się !!! thx Jak będe miał jeszcze jakieś problemy to napisze tutaj :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Webzir Opublikowano 11 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2006 Jak zrobić by po kolizij z murem bohater zatrzymał się, i nie mógł przejść przez ten mur ??? Bo jak robie stop to on stoi , ale może przejść przez mur. Proszę o pomoc ! :lol2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 11 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2006 speed=0; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Webzir Opublikowano 11 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2006 Dalej to samo ! ! ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vardi Opublikowano 11 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2006 W obiekcie mur zaznacz solid. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Webzir Opublikowano 12 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2006 Już dobrze ! Mam problem [ (Jeśli nie pojawi się BigShark to się nie obrażę :) ) ( kolejny ) ] Jak zrobić by bohater i potwór miał 100%hp ?? Bo gdy ustawiłem bohaterowni i potworowi życie , to gdy zabije potwora, ja też się zabijam :( Prosze o pomoc ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vardi Opublikowano 12 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2006 Zrób zmienną życie osobną dla bohatera i osobną dla potwora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Webzir Opublikowano 12 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2006 Biore ''create'' i 100 help u bohatera i u potwora także ale jest to samo :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vardi Opublikowano 12 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2006 Jeśli zmienna życie ma taką samą nazwę u potwora jak i bohatera to niemożna być globalna, a poza tym pokaż kod który wykonuje odejmowanie życia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Webzir Opublikowano 12 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2006 Robie grę za pomocą klocków :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 12 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2006 To powiedz jakie klocki dałeś i co wpisałeś. W sumie, łatwo jest przerobić klocki na kod. Poczytaj mój artykuł na GMCLAN "Z klocków na kod", bądź skorzystaj z pomocy Action Decodera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Webzir Opublikowano 12 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2006 ( u bohatera ) create_set the health to 100 i colision( z potworem )_set the health to -30 i colision( z murem )_bounce aganist soild object ( u potwora ) create_set the health to 100 i colision( z bohaterem ) _bounce aganist soild object i colision( z pociskiem )_ set the health to -30 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krychu90 Opublikowano 12 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2006 TU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Webzir Opublikowano 13 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 Jak zrobić coś takeigo : masz 10 ptk przechodzisz do następnego levelu i odejmują ci się punkty ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się