Darlix Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 Tytuł: Flame Thrower v.0.1 Opis: Latasz gosciem po planszy i masz zniszczyć jak najwięcej w określonym czasie... Fabuła moze sie zmienic. Jest to wersja testowa by odsłonić nieco jak to będzie wyglądac ale głównie chodzi mi o to by powidzieć co trzeba poprawć i czy płaca sie dalej ją tworzyć :) Gra bazuje na moim własnym (i Slaxa w małym stopniu) silniku "UHX 3D Core v.0.3.1" Programowanie: Ja + Silnik, pomoc By PsichiX Grafika: Ja, textury internet Muzyka: Narazie brak Proszę nie oceniac zbyt surowo gdyż to tylko wersja testowa i ulegnie wielu modyfikacjom. Chcę byście mi powiedzieli co mam poprawic, co usunąć, co dodać. :) Pozdrawiam :P Download: Download Screeny: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 Nic się fajczyć nie chce :/ ale i tak 5/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 PO PIERWSZE: -wylacz gargle i to drugie niec takiego, tworzywy sprita i kazemu mui isc do przosu ustawiajac tam te wszystkie dane Oo 2/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 o ile mi wiadomo to całe "UHX 3D Core" to nie silnik tylko przekazane skrypty do funkcji, żadnych obliczeń, niczego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 Czemu nie ma screenów? W ciemno nie ściągam. Edit: screemy są więc ściągnąłem i ku mojemu zdziwieniu podoba mi się. i nie tylko że grafika 3d, ale dlatego że ma fajne efekty roztrzaskiwania się tych kul miotanych o budynki. dobra zapowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 24 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 to co, ale ten niby silnik jest "ciasny ale własny", a nie czyjś jak to połowa gier na gmc. <_< E: Dodałem screeny. :) E2: Nie sądziłem że komuś się spodoba ;] więc wznowie projekt :P dzięki Ra3l :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flaque Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 Czy tylko mój sprzęt nie nadąża z odświeżaniem waszych óber 3d gierek? Te płomienie się chyba nie usuwają gdy wylecą za mapę, bo mega lagi są gdy trochę postrzelamy. Postać blokuje się na ścianach, skacze prawie na dachy budynków i ledwo chodzi na boki. Jakbym miał wystawić ocenę to dałbym 1. Co z tego, że 3D (w dodatku bardzo obleśne), skoro jest to tylko chodzenie. Zapowiedź też niczego sobie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 Gra spoko, ale jak się postrzela dłużej to fpsy są małe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R.o.b Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 dałbyś mi w gamemakerze 6.1 jakiś budynek w 3d z teksturami itp. Offtopic, post nie na temat Mimek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osiem Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 Takie gry są lepsze w 2D :3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 24 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 I właśnie z tym mam problem :P Muszę coś zrobić z tymi cząsteczkami zeby je usuwał po jakimś czasie... Flaque: Chodzenie ma być utrudnieniem i jest przynajmniej realistyczne co do chodzenia z miotaczem, ponieważ wcale nie jest on lekki. A drobiazgi typu wysokie skakanie, zatrzymywania sie na scianach to poprostu zapomniałem zmienic :) Wbrew pozorom czeka mnie jeszcze sporo pracy :> teraz biorę sie za poprawki bo wiem co mam poprawic ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 Chodzenie ma być utrudnieniem i jest przynajmniej realistyczne Realizm i palenie pustego miasta jakoś nie współgrają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osiem Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 No właśnie, miasto powinno być zapełnione :3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 24 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 Dodałem do tego wczytywane modele lecz mam problemy z ich wyświetleniem. Jak rozwiążę ten problem to wstawię pare samochodów itp. które będziemy mogli wysadzać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 zacinam się w bloku no i mogę przechodzić przez drzewa... ;/ w sumie nic specjalnego :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flaque Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 Co realistycznego jest w 10 razy wolniejszym chodzeniem na boki niż do przodu i do tyłu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 No spoko się zapowiada tylko gość trochę za wysoko skacze i ten odgłos tego miotacza ognia jest beznadziejny. Grafika nawet może być. 3/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się