LolikZabijaka Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 Cześć, mam pewien problem chcę zrobić obiekt który będzie odpowiadał za zadania chodzi o to żeby rysował na ekranie gracza nazwę zadania np. Ukradnij Hitlerowi cukierka i status tego zadania wykonane/niewykonane i chcę że jeśli bohater dotknie jakiegoś obketu to żeby status zadania się zmieniał. I teraz jak zrobić żeby na ekranie rysowało mi to w ten sposób: nazwa zadania/wykonane - jeśli zostało wykonane lub nazwa zadania/niewykonane - jeśli niewykonane i jak zrobić żeby ten obiekt rysował ten napis na moim HUD tzn. tak żeby poruszał sie za bohaterem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 akcja[ 0 ] = 'nie wykonane' akcja[ 1 ] = 'wykonane' status = true draw_text( x , y , 'Nazwa questa: ' + akcja[ status ] ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 17 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 i co to wszystko nie trzeba nic więcej a żeby poruszał się za bohaterem, bo tekst rysuje inny obiekt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 draw_text( view_xview[ 0 ] + 200 , view_yview[ 0 ] + 250 , 'Nazwa questa: ' + akcja[ status ] ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 17 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 Dobrze, a jak ustalić rodzaj czcionki i kolor w tym kodzie, bo próbowałem i wyskakiwali błędy. I jeszcze jedno da się tu ustalić więcej niż jedno zadanie i zrobić żeby kod definiował każde oddzielnie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XivroX Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 GML draw_set_font(czcionka); draw_set_color(color); ??? co do drugiego to może tak (chociaż nie wiem czy zrozumiałem): GML zdanie1="Jakieś zwyczjne zdanie. "; zdanie2="To też jest zdanie..."; draw_text(50,100,zdanie1); draw_text(50+string_width(zdanie1),100,zdanie2); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 17 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 pierwsza sprawa git, ale chodzi o to żeby wpisać te drugie zdania w taki kod, jaki podał mi Marek, i żeby każde zadania mogło mieć własny status Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 no to masz mój kod. dodaj tylko draw_set_color/font Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się