adam014 Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Terrain Generator v0.2 Daje wam do użytku mój system generowania terenu z xScorch (przepisałem tylko rysowanie) xD Obsługa jest bardzo prosta.System obsługujemy tylko 3 komendami,pozostałe są do ewentualnego wykrywania bugów.Kod nie jest za bardzo przejrzysty,ale da się rozczytać :) Daje go jako gotowy silnik.Mam nadzieję że ktoś go wykorzysta(Proszę o Creditsy :) ).System doskonale współpracuje z niszczeniem terenu opartym na surface'ach (autorstwa Tymona),bardzo łatwo go podpiąć,w wersji niszczenia ze sprite czasami się wykrzacza. Instrukcja: Tworzymy obiekt ,w nim eventy,w których dajemy kod:Create:GML teren=false; //ustawiamy zmienna dla terenu na falseterrain_system_init(); // ustawienie zmiennych itp. teren=terrain_create(100,400,64); // stworzenie terenu,zwraca true do zmiennej Draw:GML if teren=true //czy stworzony{ terrain_draw(); //rysowanie terenu} Opis wszystkich funkcji:terrain_system_init() - inicjalizuje system [Create]terrain_system_info() - wypisuje na ekranie informacje do debugowania [Draw]terrain_create(max_wysokosc,min_wysokosc,odstep) -zapisuje do tablicy dane punktów zaczepienia linii.(max_wysokosc-wartość y dla najwyższego punktu,min_wysokosc-wartość y dla najniższego punktu,odstep - odstęp miedzy punktami(oś x) )[Create]terrain_draw() - rysuje teren [Draw]terrain_draw_points(kolor) -rysuje tylko punkty zaczepienia terenu o podanym kolorze [Draw] Przykład:Download Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 blad wyskakuje i nie dziala zgubiles gdzies klamre... w sumie takie sobie, same zeby przez cala plansze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 w draw obiektu ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabarz Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Przez ten błąd nawet odpalić się nie da. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harrrry Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 E tam. Takie coś tylko że 100x bardziej wydajne to ja mogę sobie zrobić sam w 10 min. Raczej trudno to nazwać silnikiem =/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 5 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Poprawiłem i uploadowałem,link w 1 poście. BTW:Mogliście przepisać przykład podany w 1 poście xD @Harrrry: Czemu nie wydajny,dość szybko generuje teren wiec nie wiem o co kaman? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harrrry Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Edit: Nic dziwnego skoro dałeś execute_script do drawa. Ten sam kod musi się "kompilować" co stepa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 5 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Dlatego że cały czas teren jest od nowa rysowany,w xScorch jest zrobione tak,że teren od razu jest zapisywany jako sprite,potem nakładana jest tekstura i jest wyświetlany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ch3mical Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Przykład ciekawy, no. I co tu więcej pisać? Trochę taki cienki, ale być może mi się przyda :) 3/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 W sumie to przykład przydatny, ale po za tym niezawiele. Powinneneś to jakoś bardziej rozwinąć (czyt. ulepszyć)... 4/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 5 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Powiedz co dodać itp. Postaram się ulepszyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Cienki jak barszcz, nawet gładkich górek nie ma. 2/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Ale szajs, kilka ostrych linii na nienadającym się do komentowania systemie malowania owych linii nazywa się silnikiem OO ? Wahałem się pomiędzy 4 a 3, ale... 3/10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 Ja tam wolę LiquidLight niż to. Widziałem podobne na yoyo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się