Skocz do zawartości

wczytywanie kodu obiektu


Indrycho

Rekomendowane odpowiedzi

Jak wiadomo w gm'ie w prosty sposób można stworzyć edytor map, zapisuje on do pliku pozycje danych obiektów, które potem nasza gra sczytuje i generuje za ich pomocą mapę. Niektóre obiekty w mojej grze wymagają własnych, prywatnych kodów które w samym gm'ie dodajemy najeżdżając myszką na dany obiekt w roomie i przytrzymując klawisz ctrl klikamy PPM i "Creation Code...".

 

Moje pytanie jest następujące: Czy da się w jakiś sposób pobierać z pliku kody dla danych obiektów na mapie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...