Indrycho Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 Jak wiadomo w gm'ie w prosty sposób można stworzyć edytor map, zapisuje on do pliku pozycje danych obiektów, które potem nasza gra sczytuje i generuje za ich pomocą mapę. Niektóre obiekty w mojej grze wymagają własnych, prywatnych kodów które w samym gm'ie dodajemy najeżdżając myszką na dany obiekt w roomie i przytrzymując klawisz ctrl klikamy PPM i "Creation Code...". Moje pytanie jest następujące: Czy da się w jakiś sposób pobierać z pliku kody dla danych obiektów na mapie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 event_add( .. ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Indrycho Opublikowano 30 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 kurde, nieee Nie chodzi mi o dodawanie eventu obiektowi, tylko dodawanie kodu konkretnemu obiektowi na mapie. myślałem nad ID obiektów, ale to na nic bo nie da się go ustalić przed jego stworzeniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 Może: GML execute_string( "show_message( 'Dupa!' )" );? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się