Compi Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 Czy w GMie da się załadować modele. Jeżeli tak to jakie formaty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Purepain Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 Rozumiem że chodzi ci o 3d? Tak można np. o rozszerzeniu .obj za pomocą Marzipan itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Compi Opublikowano 22 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 Może tak bardziej szczegółowo? Mam Marzipana v5.8. Mam także jeden model *.obj. Co teraz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Purepain Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 Tu masz po prostu miodny przykład (którego obecnie używam) pokazuje on nie tylko jak wrzucać modele ale co dla mnie ważniejsze jak je animować. http://gmc.yoyogames.com/index.php?showtopic=327723 Życzę Ci miłej nauki (trochę Cię jej czeka jeśli zamierzasz robić animacje) :jezor: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Compi Opublikowano 22 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 Dziękuje, przyda się na przyszłość ;) Eksportowałem model z 3dmaxa na GM Script 6.1. Utworzył plik *.d3d. Próbowałem importować do GM ale nie widział. Otworzyłem owy plik w notatniku i skopiowałem całą zawartość i dałem jako skrypt o nazwie draw_model1. Teraz w jakimś obiekcie w Draw daje draw_model1() i niestety ale nie ma nic ;/ Edit: Udało się! Zapomniałem o d3d_draw_model :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekK Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 A czym można otworzyć te pliki obj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 Ładowanie i rysowanie modeli OBJ: https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=12271 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekK Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 Dobra, ale chodziło mi w jakim programie można stworzyć ten model. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 google sketchup, blender, milkshape, cinema 4d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzy100f Opublikowano 26 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2009 Skoro jesteście w temacie to zapytam : w jakim programie łatwo można dodać mojemu obiektowi teksturę i jak ją wsadzić to w GM. Bo jak wsadzam swoją teksturę to mi zamiar zrobić teksturę to robi jednolity kolor(np gdy tekstura zawiera więcej koloru niebieskiego to zalicza kolor niebieski. Proszę o pomoc najlepiej w PW lub przez gg.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 26 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2009 przy inicjacji: d3d_set_shading(true) // bodajze tak, sprawdz w dokumentacji jaka wartosc ma byc dla opcji smooth shadow bo domyslnie do poki nie zmienisz to jest flat shadow przez co nie miesza kolorow wierzcholkow tylko usrednia na kolor calego trojkata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się