Skocz do zawartości

Zablokowane Direction


Phoenix

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie. Moje pytanie jest napewno banalne tyle, że ja nie potrafie na nie znaleśc odpowiedzi, otóż kodzik

GML
direction=point_direction(x,y,o_Pocisk.x,o_Pocisk.y)

nie działa tak jakby miał działac bo pocisk który jest wystrzelony leci cały czas za myszką, a ja chce żeby on tylko leciał w strone myszki a nie bezpośrednio za nią. Oto kod na całe strzelanie:

GML
//Create

global.bron = 0;

//Glob left button

if global.bron=0

{

if can=1

{

strzal=instance_create(x,y,o_Pocisk);

strzal.speed=10;

can=0;

alarm[0]=20;

strzal=direction=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y)

}

}

//press left

global.bron=0;

Z góry dziękuje za okazaną pomoc bo odpowiedź napewno jest banalna,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już wiem! Nie powinno być (chyba) global left button, tylko global left pressed. Gdy trzymasz lewy przycisk to chyba pocisk leci za myszka nieprawdaż? No ale poczekajmy na kod obiektu pocisku... Co ja napisałem ;P dobra żeby nie było:

@DM: No faktrycznie ale warto było spróbowac :)

@topic: Skoro dałeś wszystkie "właściwości w momencie wystrzału, to w obiekcie pocisku powinny znajdować się tylko eventy kolizji, jesli masz coś w stepie, create czy cos innego to DEL.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...