Kubik Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 Witam! Jestem początkującym użytkownikiem GM 7 i mam takie pytanko: Jak zrobić aby postać (gracz) mógł wsiąść do np. Samochodu po wciśnięciu klawisza Enter. Chodzi mi o taki mechanizm jak w starych częściach GTA. Bardzo proszę o odpowiedzi. :thumbsup: Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 przy wcisnieciu entera kasujesz bohatera a obiektowi fury zmieniasz zmienną jakąś na 1, i jeśli jest zmienna = 1 mozna dany furex prowadzić. podobnie z wysiadaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 Proszę bardzo przykładzik: https://gmclan.org/up1868_11_GTA.html Możesz w nim podejrzeć na czym polega taka akcja. Co prawda nie wiem ile siedzisz już w GM, sądząc po ilości postów i w/w pytaniu sądzę że niewiele. Jednakże polecam zacząć robić prostsze gry, arkanoid czy prostą platformówkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 a ja ci radzę prześledzenie tych dwóch tematów czy tam czegoś 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubik Opublikowano 29 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 Wielkie dzięki! Widze, że społeczność na tym forum jest całkiem przyjazna. Co do GM to faktycznie nie pracuje zbyt długo, ale postaram się to nadrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...