Ch3mical Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 Tylko, że moja gra to nie FPS nie jest taka fajna i to w końcu mini-gra więc to się zmienia. Nie porównuj tu dooma. Tylko że mini-gry nie zajmują ponad 15 MB :P A co do poziomów, to rób nawet 100, mi to nie przeszkadza. Lubię trudne gry :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robart Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 Tylko, że moja gra to nie FPS nie jest taka fajna i to w końcu mini-gra więc to się zmienia. Nie porównuj tu dooma. To przecierz prawie to samo,dlaczego.bo: 1.W doomie są zombie. 2.Też się łazi jakimś gościem i zabija potworki. a dlaczego się róznią: 1.Pragnący krwi nie FPS-u a Doom ma. różnią się tylko chyba tym.Ale i bez tych wszystkich pónktów których tu napisałem można powiedzieć że te gry są prawie podobne.Różnią się jeszcze stworkami (prócz zombie). A tak na marginesie: no to se pogadamy bo obaj oglądamy ten temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ch3mical Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 różnią się tylko chyba tym.Ale i bez tych wszystkich pónktów których tu napisałem można powiedzieć że te gry są prawie podobne.Różnią się jeszcze stworkami (prócz zombie). Zapomniałeś Robart o jednej rzeczy- Pragnącego krwi robiła jedna osoba- Egzekutor- w 2 miesiące, a Dooma robiło 20 osób, które siedzą w programowaniu baardzo długo i w dodatku o długo więcej niż 2 miesiące... także nie radzę porównywać gry Egzekutora, który robi ją dla zabawy po szkole z grą profesjonalnych programistów, którzy robią ją dla kasy i spędzają dnie i noce nad nią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 24 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 Właśnie. Ps. Dooma robiła ekipa składająca się ze 80 osób z tego co pamiętam 20 grafików. Ps2. Grę robię już 3 miesiące :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robart Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 Zapomniałeś Robart o jednej rzeczy- Pragnącego krwi robiła jedna osoba- Egzekutor- w 2 miesiące, a Dooma robiło 20 osób, które siedzą w programowaniu baardzo długo i w dodatku o długo więcej niż 2 miesiące... także nie radzę porównywać gry Egzekutora, który robi ją dla zabawy po szkole z grą profesjonalnych programistów, którzy robią ją dla kasy i spędzają dnie i noce nad nią. To co napisałeś nie ma nic wspulnego z tym o czym myślałem,porównuje tutaj podobieństwo gier nie zwracając uwagi na ilość osób które je robiła lub czas jej robienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 24 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 Ja nie widzę dużego podobieństwa między PK a doom 3 <_< . Przecież w doom3 potwory to nie zmutowani ludzie. Doom3 jest na marsie a PK na ziemi. W doom3 jest całkiem inna fabuła. Jeszcze mógłbym wymieniać dalej różnice ale mi się nie chce :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ch3mical Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 Widocznie nasz kolega Robart ma obsesję DOOM'ową i wszystkie gry komputerowe kojarzą mu się z DOOM'em. Radzę odpoczynek od komputera. Na święta daruj sobie Dooma i ocenianie gier :mellow: E: Zainstaluj sobie też Mozillę FireFox, ona pomoże ci w ortografii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Webzir Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 To twoim zdaniem żołnierz z 20 KG kombinezonem i 9 brońami chodzi za wolno? Jak dla mnie to mógłby nawet chodzić wolniej <_< Dobra, niech się ślimaczy, ale przez to gra jest jeszcze bardziej nudniejsza, tym bardziej że levele to w większości zapychacze, po których trzeba przejść. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 24 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 No nie wiem czy opłaca się zwiększyć prędkość chodzenia bohatera. Może i gra będzie w tedy mniej nudna ale będzie łatwiejsza i krótsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ch3mical Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 Nie zmieniaj żadnej prędkości! Według mnie wszystkie gry na Game Maker Polska są za łatwe <_< Ta przynajmniej może być hard :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 24 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 Tak samo myślę. Raczej nie będę zwiększał szybkości chodzenia bohatera bo to będzie nierealne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ch3mical Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 Z niecierpliwością czekam na pełną wersję! Zmień tylko kilka grafik i zrób taki porządny klimacik. :D Pozro :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 Tak samo myślę. Raczej nie będę zwiększał szybkości chodzenia bohatera bo to będzie nierealne. Tak samo nierealne sa zombie ....... Korodzik Argh ! Zapomnialem o Twoich kumplach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Korodzik Opublikowano 24 Grudnia 2008 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 Tak samo nierealne sa zombie ....... Diabła tam, nierealne! http://www.cracked.com/article_15643_5-sci...lly-happen.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 Tak samo myślę. Raczej nie będę zwiększał szybkości chodzenia bohatera bo to będzie nierealne. Myślę że szybkość powinna się zmieniać wraz z ewolucją bohatera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 25 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2008 A kto powiedział, że bohater ewoluuje? <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Korodzik Opublikowano 25 Grudnia 2008 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2008 A kto powiedział, że bohater ewoluuje? <_< Ty. Postaram się zrobić, że (...) np. będzie ewolucja bohatera i będziemy zombiakiem itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 25 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2008 Ale co ten tekst ma do rzeczy? Przecież napisałem, że się postaram czytaj ze zrozumieniem. Ale mi nie wyszło więc nie zrobię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 25 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2008 Dodaj możliwość biegu bohatera. Wydłużanie czasu gry spowolnieniem ruchu to NIE jest dobry pomysł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 25 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2008 No nie za dobry spróbuje zrobić, że kiedy biegamy to jest większy rozrzut naboi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 26 Grudnia 2008 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 Ale co ten tekst ma do rzeczy? Przecież napisałem, że się postaram czytaj ze zrozumieniem. Ale mi nie wyszło więc nie zrobię. A skąd miał wiedzieć że ci nie wyjdzie? Napisałeś że się postarasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 Tak samo myślę. Raczej nie będę zwiększał szybkości chodzenia bohatera bo to będzie nierealne. i wczesniej: To twoim zdaniem żołnierz z 20 KG kombinezonem i 9 brońami chodzi za wolno? Jak dla mnie to mógłby nawet chodzić wolniej a widzisz... amerykanscy zolnierze w iraku zasuwaja majac na grzbiecie miedzy 30 a 40 kilo... i nikt nie powie ze ruszaja sie wolno... tak btw kombinezon wazacy 20 kg? - to juz jest stalowa pelna zbroja plytowa, mutanci to najwyzej mogli by nas laskotac... i w sumie fabula sie nie klei - siedza sobie goscie i pilnuja zeby im sie pacjenci nie obudzili, i nagle koncza sie im tabletki nasenne - to nikt nie zauwazyl ze sie koncza i ze trzeba nowe zamowic, nie mieli awaryjnej porcji? nie mogli ich ZASTRZELIC skoro za chwile mieli stracic nad nimi kontrole? i tylko szef bazy mowi cos w stylu: "zolnierze... wiecie rozumiecie, pajenci ktorych tu trzymamy zaraz sie obudza i bedzie masakra. pobierzcie bron z magazynu i zacznijcie sie modlic..." dobra, koniec czepiania sie bzdur 1. strasznosc - jakos nieduzo, przydali by sie ci oslawieni "pacjenci" rzucajacy sie z nienacka na gracza 2. bron i amunicja - skad wziasc amunicje? tu i tam leza na ziemi rozne bronie ale jakos niechca sie dac wziasc, a z amunicji wypstrykalem sie na pierwszej planszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 26 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 Bronie się bierze klawiszem "F". PS. Najpierw przeczytaj POMOC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 pisze tylko "F - klawisz akcji" - nic o podnoszeniu amunicji, zwlaszcza ze skrzynka na poczatku gry (w magazynie) znika sama po dotknieciu, to wydawalo by sie ze amunicje zbiera sie tak samo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 26 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 A czy podnoszenie broni to nie akcja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Korodzik Opublikowano 26 Grudnia 2008 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 A czy podnoszenie broni to nie akcja? Ale co ten tekst ma do rzeczy? Przecież napisał, że skrzynia znika po dotknięciu czytaj ze zrozumieniem. Ale nie musiał naciskać F więc uznał, że nie trzeba. ... :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 26 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 Lol ale z ciebie mopek. Ty mnie nie pouczaj, że mam czytać ze zrozumieniem bo czytam <_<. Ale dlatego zrobiłem tak ze skrzynką bo nie każdy się mógł skapnąć, że trzeba ją wziąść. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robart Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 Widocznie nasz kolega Robart ma obsesję DOOM'ową i wszystkie gry komputerowe kojarzą mu się z DOOM'em. Radzę odpoczynek od komputera. Na święta daruj sobie Dooma i ocenianie gier :mellow: E: Zainstaluj sobie też Mozillę FireFox, ona pomoże ci w ortografii. Pochopny wniosek.W Dooma już od dawna nie gram (a po za tym mam tylko demo Doom 3 a po za tym poruwnywałem tutaj ,,Pragnący Krwi'' z ,,Doom 2'' a nie z ,,Doom 3''.Nie gniewaj się bo wiem że mnie nie znasz i nie ma co pisać posta ,,przecierz ja cię nie znam'' jagby co :jezor: ). P.S Ja nie mówię że napisałeś posta z tekstem ,,przecierz a cię nie znam'' tylko tak ostrzegam żebyś tak nie napisał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się