I am Lord Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 Nie wiele znalazłem ale wydaje mi się że to wiele obiektów 2D o texturze dymu i alfą ułożonych w sensowny kształt i zapisany do modelu 3D dobrze mówię PsichiX? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 27 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 Hmm... Efekt ok, co ja się będę czepiał - nie znam się :P . Tylko Lion, stać cię na więcej. Spróbuj coś na prawdę trudnego i skomplikowanego. Doceniam to, że stawiasz sobie coraz wyżej poprzeczkę i wszystko, co zaczynasz, kończysz, ale może czas wziąć się za coś zaawansowanego, męczyć się, aż w końcu pokazać? Coś poważnego to cały czas robie swój gmowski modeler dzięki któremu choćby zrobiłem te proste ściany. I nad nim cały czas pracuje :3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 Najprosciej cos takiego wlasnie. obiekt przestrzenny zbudowany z warstw jedna za druga. Lion w swoim Treasure master miales cos takiego jako futro wilka, czy trawe - to byl najprostrzy parallax mapping, czy tez obiekt wolumetryczny - warstwy dawaly zludzenie glebi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 27 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 Aaa o to chodzi stare i w ogóle nie optymalne jeśli mnie o zdanie zapytasz ale właśnie taki miałem pomysł na te chmury drugim pomysłem było po prostu rzucić nieco niżej backgroundu prosty czworokąt z teksturą chmur mniej efektowne ale znacznie bardziej optymalne choć kanciastości background były by uwydatnione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 wiec zrob kilka warstw chmur, ale powinny byc coraz bardziej przezroczyste, zaczynajac jakies 10% przed krawedzia alpha na 1, a na krawedziach juz alpha na 0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 28 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 wiec zrob kilka warstw chmur, ale powinny byc coraz bardziej przezroczyste, zaczynajac jakies 10% przed krawedzia alpha na 1, a na krawedziach juz alpha na 0 Dzięki ale wiem w każdym razie sobie testowałem różne zmienne które dadzą najlepszy efekt co prawda pozostałem przy tej pierwszej wersji o której już wcześniej pozwiedzałem czyli zastosowaniu po prostu d3d_floor no ale myślne że nie najgorzej mi wyszło co prawda przydało by się dodać ruch jakby wody by było widać jego głębie że tak się wyrażę ze też dałem się namówić na zrobienie tych chmur :/ nie w moim stylu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 No i teraz wyglada zdecydowanie lepiej ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 28 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 No i teraz wyglada zdecydowanie lepiej ;) I mniej optymalnie :3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 O no teraz to mi się podoba nie wiem jak zrobiłeś ten cień na chmurach zmieniałeś stopniowo warstwom kolor? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 28 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 Nie po prostu takie już cieniowane chmury rzuciłem jako sprita gdybym rzucił całego białego sprita to chmury były by całe białe bez cieniowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi