Black Keeper Opublikowano 18 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2005 zrobilem poruszanie sie bohatera (lol) tylko ze jak idzie w prawo to juz do konca i sie nie zatrzymuje i nie wiem jak zrobic ze jak raz nacisne w prawo to sie poruszy 1 kratke w prawo a nie ze przez cala mape Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radSun Opublikowano 18 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2005 w step if keyboard_check_pressed(vk_left)x-=32 if keyboard_check_pressed(vk_right) x+=32 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Black Keeper Opublikowano 18 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2005 @up hmm a co znaczy te 32? ze kratka ma przedtem 32x32? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hanjuso Opublikowano 18 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2005 znaczy to, ze po wcisnieciu obiekt przesunie sie o 32 pixele Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Black Keeper Opublikowano 18 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2005 if keyboard_check_pressed(vk_left)x-=32 if keyboard_check_pressed(vk_right) x+=32 a czemu tam po (vk_left) nie ma spacji a w (vk_right) jest? EDIT:bo jak sie porusze w lewo to bohater jedzie wtedy sam :D a jak zrobic ze o 1 kratke i sie zatrzymuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radSun Opublikowano 18 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2005 jak masz kratki w roomie 16x16 to zmień na 16 Edit: Spacji możesz napisać tam ile chcesz :lol2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Black Keeper Opublikowano 18 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2005 tylko ze jak do gory dam to juz nie idzie co kratke -.- if keyboard_check_pressed(vk_up)x-=32 co trza dac w tym? : x-=32 zeby ustawic chodze o 1 kratke w gore i w dol? i jescze jak ide np. w lewo to bohater sie nie zatrzymuje tylko sam idzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radSun Opublikowano 18 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2005 W góre y-=32, w dół y+=32 :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Black Keeper Opublikowano 18 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2005 okay dzieki :D ale to nie koniec ;p np. jakis obiekt jest sciana i jak ide bohaterem wprost na sciane i juz wpadam na nia to chce zeby bohater sie zatrzymal przed nia? trzeba dac collisie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radSun Opublikowano 18 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2005 if keyboard_check(vk_up)&& place_free(x,y-32)y-=32 if keyboard_check(vk_down)&& place_free(x,y+32)y+=32 if keyboard_check(vk_right)&& place_free(x+32,y)x+=32 if keyboard_check(vk_left)&& place_free(x-32,y)x-=32 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 18 Grudnia 2005 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2005 albo w kolizji x=xprevious; y=yprevious; ale czasami może przynieś trochę inny efekt niż zamierzony :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się