Firemark Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 szlak można dostać.Mam taki orblem.Chce żeby obiekkt o image_speed=1/4 i o sprite_index=ble (gdzie ble ma 10 kratek) wykonał akcje gdy ma image_single=0.Ale nie wykonuje.Może ktoś mi podpowiedzieć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 9 Grudnia 2005 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 a może image_index ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Firemark Opublikowano 9 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 To samo :P ok,udało mi sie - wyznaczyłem miedzy 0 a 3 I działą wszyystko all :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 10 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2005 Napisz round(image_index) jeśli image_speed nie jest równy 1 (lub 0). Wtedy możesz sprawdzić warunek if round(image_index)=0 itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radSun Opublikowano 11 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2005 Zdaje mi się że image_single mie działa gdy image_single=-1, czyli gdy jest animacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 11 Grudnia 2005 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2005 Image_single oficjalnie już nie ma w GM 6.x. Zamiast tego używa się image_index + image_speed ustawione na 0. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się