Nirvan Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Mam pokój z "presiscement" i chcę że jak naduszę na "w" to żeby w tamtym pokoju tworzył się obiekt "b" na pozycji x obiektu "a" który jest w tym roomie. Jak zrobię takie coś : GML if skrypt na kliknięcie "w" { instance_create(a.x,a.y,b); } To obiekt tworzy się w tym pokoju w którym jest się aktualnie ... Chcę aby był w tym pokoju z presiscement a nie w tym co gra się .... Człowkieku, ortografia. Tymon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Persistent? To tworzy w obecnym roomie lol. Zaraz spróbuję coś w kodzie porobić i wyślę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 nie da się stworzyć obiektu w innym romie za pomocą funckji w gm. są sposoby, np stworzyć jakąś listę zadać czy cuś :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 A to w ogóle jest możliwe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 hehe, panie musialbys jakis 'pomost' miedzy roomami zrobic zeby to dzialalo 'miedzywymiarowo'. No ale tak serio to musisz zrobic tak: obiekt controller w roomie menu: game start: GML // zrob to dla wszystkich roomow wlasciwej gry (czyli tam gdzie gracz gra) global.to_create[<id rooma misji 1>]=ds_list_create() global.to_create[<id rooma misji 2>]=ds_list_create() global.to_create[<id rooma misji 3>]=ds_list_create() // [...] i tak dalej.. akcja tworzenia obiektu w innym roomie: GML _m=ds_map_create() ds_map_add(_m,'object',<id obiektu ktory chcemy utworzyc>) ds_map_add(_m,'x',<x obiektu ktory chcemy utworzyc>) ds_map_add(_m,'y',<y obiektu ktory chcemy utworzyc>) ds_list_add(global.to_create[<id rooma docelowego>],_m) obiekt controller w roomie misji: step: GML while(!ds_list_empty(global.to_create[room])) { _m=ds_list_find_value(global.to_create[room],0) _x=ds_map_find_value(_m,'x') _y=ds_map_find_value(_m,'y') _obj=ds_map_find_value(_m,'object') instance_create(_x,_y,_obj) ds_map_destroy(_m) ds_list_delete(global.to_create[room],0) } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się