Hunter Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 jestem ciekaw czy jesli ci zolnieze beda przechodzic na strone obcych to czy rozgrywka za szybko sie nie zakonczy. mam nadzieje ze nie i rownowaga sił zostanie zachowana, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 Heh, gdy dluzej pomyslalem nad pomyslem z tymi fragami, przyznam ze jest niezly. Jednak slowo frag jest uzywane w quaku i unrealu, nie mozecie z czyms innym wyjsc : D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 7 Maja 2009 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 W Killzone 2 czy Metal Gear Online też się używa słowa Frag, więc to chyba ogólnie już w strzelankach przeszło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 jestem ciekaw czy jesli ci zolnieze beda przechodzic na strone obcych to czy rozgrywka za szybko sie nie zakonczy. mam nadzieje ze nie i rownowaga sił zostanie zachowana, Nawet ja sam nie jestem w stanie tego sprawdzić, po prostu będzie trzeba ciągle testować z innymi graczami. Naszczęście to nie Almora i balans nie będzie taki skomplikowany :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 7 Maja 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Zawsze rogrywkę można podzielić na rundy gdzie tak jak w fpsach walczy się do ostatniego przeciwnika, a potem reset i od nowa. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Tak to właśnie ma wyglądać, kończy się runda i zmienia się mapa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 7 Maja 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Ja myślałem o paru rundach w ramach jednej mapy. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Grał ktoś w cs 1.6 na zombie mod tam jest tak że np. na początku rundy jeden gracz zamienia się w obcego i zaraża innych poprzez dotyk i jeżeli wszystkich zarazi to obcy wygrali a jeżeli gracze zabija wszystkich zarażonych to gracze wygrają. Są też zamiany w nemezis potwora z 20000 hp i on zabija za 1 hitem jednak nie zamienia w obcego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Grał ktoś w cs 1.6 na zombie mod tam jest tak że np. na początku rundy jeden gracz zamienia się w obcego i zaraża innych poprzez dotyk i jeżeli wszystkich zarazi to obcy wygrali a jeżeli gracze zabija wszystkich zarażonych to gracze wygrają. Są też zamiany w nemezis potwora z 20000 hp i on zabija za 1 hitem jednak nie zamienia w obcego.Sorka, niestety widocznie wcale w tą grę wcale. Tutaj łatwo oberwać od potwora, więc ciężko by było być człowiekiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Ja grałem w CS: Source i tam też tak jest w ZombieMod jak Syliush pisze. W Aliens będzie tak, że gracz musi zginąć poprzez utratę całej energii, bo przez dotyk, to gra żołnierzem stała by się trudna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Grał ktoś w moda Gloom do quaka2? Są tam 2 rasy - ludzie i alieny. Runda trwa tak długo, aż któraś z ras wyginie - nie będzie mogła się zrespawnować. ludzie spawnują się w specjalnych teleportach -które można sobie dobudowywać (na początku są już na mapie) Alieny zaś w specjalnych jajach ;p Są też różne klasy, które można "kupować" za fragi. Jak się to czyta, to może wydawać się gówniane, ale sam ten mod i gamepady wymiatał :D Tu można poczytać o całym gameplayu (Ja nie spamuje xD) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Hmmm to też ciekawe rozwiązanie. Zrobić tryb "Race elimination" ( czy jakoś tak ) i będzie właśnie tak, że na początku każda rasa wybiera sobie na całej mapie spawn pointy, każdy ma po np. 3 życia i kto kogo wyeliminuje :) Oczywiście można to jeszcze ubarwić bardziej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 7 Maja 2009 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 To ja dam propozycje trybów: Capture the Flag (Capture and Hold) / Przejmij i utrzymaj Trzeba przejąć określone miejsca na mapie. Fragi na zdobytym terenie liczą się x2. Wygrywa drużyna która pierwsza ściągnie określoną liczbę fragów broniąc przejętego terenu, a nie ta która będzie posiadała więcej miejsc. Deathmatch / Ofiary wojny Standartowy tryb Free 4 All. Team Deathmatch/ Drużynowe Ofiary Wojny Obcy kontra Marines Alien Deathmatch (Alien Survival) gra trwa aż zostaną sami obcy (tryb ze newsa GS) Bomb Mission (Search and Destroy) / Odszukaj i zniszcz Podkładanie bomby na terytorium Obcych lub Marines (zależnie od trybu). Po drużyna chroniąca celu ma kilkanaście sekund na rozbrojenie ładunków. Assasination / Zamach Jeden gracz to cel, reszta go chroni przez określony z góry czas. Search and Retrieve / Odszukaj i Odzyskaj Na mapie w losowym miejscu pojawia się przedmiot, który trzeba zanieść do bazy wroga. Drużyna która doniesie wyznaczoną (np. 3) liczbę przedmiotów wygrywa. Na mapie jest zawsze jeden przedmiot na raz. Stealth / Misja w ukryciu Jeden gracz jest niewidzialny, ale może używać tylko granatów. Wygrywa gdy zabije np. 5 osób, a przegrywa gdy zginie. Saper Deathmatch Na mapie znajdują się ukryte miny. Wdepnięcie na minę oznacza śmierć i punkt dla drużyny przeciwnej. Exactly Frag / Dokładne Fragi Każdy gracz ma do zabicia 10 przeciwników. Wygrywa drużyna w której wszyscy gracze zjadą do zera pierwsi. Po całej kampanii nowa mapa. Oczywiście powinno dać się na serwerze ustalać w które tryby można grać, albo losować zawsze 5 z nich (część da się przeprowadzać dla obu ras, więc np. Team Deathmatch to zawsze dwie misje) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Popieram te tryby, ja mam jeszcze kilka w głowie, stworzę ogólną listę i wrzucę na GS :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 7 Maja 2009 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Ja za mało gram w strzelanki online, więc to są jedyne jakie wpadły mi do głowy :P Ale myślę, że jeżeli była by szansa aby dać do gry wszystkie, to chyba była by najbardziej rozbudowana gra na świecie xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabarz Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 1. Pisze się Deathmatch, ale nie będę wam truł 2. Sorka, niestety widocznie wcale w tą grę wcale. Tutaj łatwo oberwać od potwora, więc ciężko by było być człowiekiem. Nie rozumiem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 7 Maja 2009 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Czasem piszę przez ch, to chyba jakiś odruch od języka polskiego :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Takie malutkie ubarwienie trybu Gnysia Stealth II - Gracze sterujący obcymi są niewidzialni dopóki się nie poruszą. W czasie tury muszą np. zniszczyć jeden z generatorów na mapie. Ludzie bronią. Brak respawnu. Assasination II - Jeden człowiek jest VIPem, reszta jego obstawą. Aliensy mają za zadanie załatwić VIPa przed upływem tury. Ludzie w tym trybie się nie respawnują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Robicie już teraz za bardzo z AT, CS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osiem Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 To prawda, ta gra jest zbyt chaotyczna, żeby robić tryby bez respawnu ;o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Nie wiem czy był poruszany ten temat, ale może zrobicie coś typu szyb wentylacyjny, dzięki któremu małe alieny mogłyby się szybciej przemieszczać po mapce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Hmm fakt, obcy nagle wylatujący z bocznych scian gdzie jest wentylacja wprost na niczego nie spodziewającego sie gracza... Mogło by być ciekawie. Wiem ze na pewno w sadze Obcy alieny praktycznie zawsze poruszały sie kanałami wentylacyjnymi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Oczywiście te małe alieny zadawałyby małe obrażenia, żeby nie wyskoczyć ze ściany i od razu zabić gracza :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Moje propozycje co do trybów: To Destroy the Core (Zniszczyć Rdzeń) Marines muszą przedostać się na terytorium alienów i zniszczyć ich "matkę" (starą XD), a alieni muszą zniszczyć marinesom generator, który pozwala marinesom generować tlen przy respawnie. Zniszczenie powoduje zatrzymanie respawnów dla drużyny poszkodowanej. Forgotten Tower Marinesi i alieni zaczynają niedaleko siebie po jednej stronie mapki, po drugiej stronie mapy jest wyjście. Wszyscy członkowie drużyny muszą wydostać się z Forgotten Tower zanim zrobi to drużyna przeciwna. Gracz po opuszczeniu FT musi czekać na resztę* * - żeby się tacy nie nudzili, mogą mieć odsłoniętą mapkę i mówić innym gdzie mają iść. Base War Każda drużyna zaczyna w swojej bazie. Na mapce są jeszcze inne bazy do zajęcia (np. 3, 5). Zajęta baza produkuje amunicję i dostarcza broni marinesom a dla alienów - zwiększa szybkość regeneracji. Celem drużyny jest zajęcie wszystkich baz. Mam jeszcze taki pomysł co do grafiki: mapki to labirynty gdzie nie ma wyjścia, tak więc, czy będzie możliwość oglądania kosmosu, ciał niebieskich, słońca itp.? Np. w Base War bazy byłyby niewielkimi stacjami kosmicznymi do których można dostać się na różne sposoby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 7 Maja 2009 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Zaczynacie po woli przesadzać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 W jakim sensie? Im więcej trybów tym lepiej. AT wtedy nie znudzi się tak szybko :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osiem Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Ale uciekanie z wieży to już kretynizm ;x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 sugeruj się nazwą... może być przecież jakiś satelita lub stacja kosmiczna, która się rozwala. Choć jak teraz to czytam to jednak jest głupie :P Chodziło mi o tryb gdzie trzeba uważać na różnorakie pułapki, gdzie każdy w teamie musi coś robić, bo inaczej nic nie wypali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Indrycho Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Moje propozycje co do trybów: Forgotten Tower Marinesi i alieni zaczynają niedaleko siebie po jednej stronie mapki, po drugiej stronie mapy jest wyjście. Wszyscy członkowie drużyny muszą wydostać się z Forgotten Tower zanim zrobi to drużyna przeciwna. Gracz po opuszczeniu FT musi czekać na resztę* * - żeby się tacy nie nudzili, mogą mieć odsłoniętą mapkę i mówić innym gdzie mają iść. Tryby hmyh, rzeczywiście uciekanie z "wieży" czy też jakiegoś bunkra jest przesadą, z tego co pamiętam niektóre serwy utka 2k4 miały takie mapy z przerobionego trybu assault, nawet fajna sprawa, ale na główną rozgrywkę to się nie nadaje ;). To ja dam propozycje trybów: Capture the Flag (Capture and Hold) / Przejmij i utrzymaj Trzeba przejąć określone miejsca na mapie. Fragi na zdobytym terenie liczą się x2. Wygrywa drużyna która pierwsza ściągnie określoną liczbę fragów broniąc przejętego terenu, a nie ta która będzie posiadała więcej miejsc. Bomb Mission (Search and Destroy) / Odszukaj i zniszcz Podkładanie bomby na terytorium Obcych lub Marines (zależnie od trybu). Po drużyna chroniąca celu ma kilkanaście sekund na rozbrojenie ładunków. Assasination / Zamach Jeden gracz to cel, reszta go chroni przez określony z góry czas. Co do gnyskowych trybów: Capture the Flag (Capture and Hold), myślę, że większość osób które zaczeły to czytać spodziewały się czegoś innego, powinna być zmieniona nazwa ;), według mnie fragi w takim punkcie w ogóle powinny się liczyć, tzn fragi powinny się liczyć tylko w momencie, w którym dana drużyna ma w posiadaniu punkt i fragi na "zdobytym terenie", lekki bez sens, tzn team i tak będzie starał się bronić "bazę" ;) Bomb Mission (Search and Destroy) porządnego generatora, tak jak ogromnej matki nie rozwali zwykły ładunek C4, proponuje, żeby bomba była czymś większym i jakaś osoba musiała by ją nieść, była by wtedy powolna i nie mogła by strzelać (bombę można podnosić i opuszczać), dodatkowo daje to możliwość połączenia tego trybu z trybem Assasination / Zamach ;). Przykładowy wygląd, np. w przypadku marines metalową kulką niewiele większą od głowy, z migającą czerwoną lampką, a w przypadku obcych "żyjącą" (np. jak w przypadku zergów z SC) pulsującą kulką. ED: Moje propozycje co do trybów: Base War Każda drużyna zaczyna w swojej bazie. Na mapce są jeszcze inne bazy do zajęcia (np. 3, 5). Zajęta baza produkuje amunicję i dostarcza broni marinesom a dla alienów - zwiększa szybkość regeneracji. Celem drużyny jest zajęcie wszystkich baz. przy okazji pomysł Matthewa Base War podsuną mi pewien pomysł, tzn urozmaicając jeszcze bardziej tryb Capture the Flag (Capture and Hold) można by stworzyć kilka punktów na mapie, ale tylko jeden który można posiadać i w pewnym momencie punkt który docelowo ma być chroniony zamieni się, czyli team posiadający w tym momęcie poprzedni punkt traci go i obydwa teamy rzucają się na nowy punkt; u góry ekranu mógłby być zegar odliczający czas do kolejnej zmiany punktu (oczywiscie następny pkt byłby wybierany losowo) W grze można zrobić kilkanaście różnych zwykłych trybów, albo kilka, bardzo rozbudowanych i unikalnych ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 7 Maja 2009 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Capture the Flag (Capture and Hold) czyli Przejmij i Utrzymaj w Killzone2 sprawdza się świetnie, bo liczą sie fragi tylko w pobliżu flag a nie to ile terenów masz przejęte - ważne ile na przejętym przez twoją rasę terenie ginie przeciwników. W tym trybie można nabić przy dobrej sesji nawet do 100 fragów na osobę! Są mistrzowie, co mają po 7 misjach 500 - 600 punktów, a ja na początku miałem po 20 - 30 za całość (7 misji, 2x wysadzanie, 2x zamach, deatchmatch, odszukiwanie i odzyskiwanie, przejmowanie i utrzymywanie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się