Lord Marcelot Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 To ja bym proponował, aby hoster przy zakładaniu serwera wybierał sterowanie (tzn. tylko mysz albo klawiatura). W sumie to nie wydaje mi się, abym mógł zagrać przed wydaniem pierwszego dama. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 I tak Borek zrobi po swojemu, i będzie myszka... :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 @gnysek: No fakt, zapomniałem :P Tylko czekać na jakieś testy :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Marcelot Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 Kiedy zobaczyłem tego newsa od razu pomyślałem o Borku i Ranmusie. Przepraszam z offtopic, jestem gotów ponieść wszelkie konsekwencje. Edit by gnysek Spoko, w sumie ciekawa informacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon Opublikowano 28 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 Ja bym proponował zrobić bardzo b. dużą mapę (oczywiście jak będzie dużo graczy, bo jak będzie tylko 20, to głupio :mellow: ). Offtop: (żeby nie było...) Może jak skończycie AAOC, to może zrobicie jakąś wyścigówkę online?? (Mój pomysł :jezor: ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osiem Opublikowano 28 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 Ta gra ma być nastawiona na dynamizm, a nie na zabawę w chowanego w ogromnym labiryncie :3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 28 Marca 2009 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 Ja bym proponował zrobić bardzo b. dużą mapę (oczywiście jak będzie dużo graczy, bo jak będzie tylko 20, to głupio :mellow: ). Offtop: (żeby nie było...) Może jak skończycie AAOC, to może zrobicie jakąś wyścigówkę online?? (Mój pomysł :jezor: ) No jak marzyłeś o grze na jednej mapie, to cię zawiodę :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon Opublikowano 28 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 No jak marzyłeś o grze na jednej mapie, to cię zawiodę :) Heh... A cotam! Ważne by było fajne, ale RPG bez fajnej mapy to nie RPG! (Tak mi się zdaje :P ). Być może Almora osiągnie wielki sukces, i będzie grało w nią setki ludzi (marzenia... :rolleyes: ), ale na serio było by fajnie :bye1: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 28 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 Almora to inna bajka. Znalazłem ostatnio metodę na kolejne zoptymalizowanie kodu więc nie bój nic, mapa postaram się by była ogromna, a nawet postaram się o krainy które były na niesławnej mapce która była prezentowana przez Borka dawno dawno temu. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon Opublikowano 28 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 O ja! Sorki bardzo, ale pomyliłem tematy :o , to jest o AAOC, a ja piszę o Almorze... Co za zemnie debil.... Co do AAOC, to też by można było zrobić mapkę taką np. w lesie lub na pustyni, a nie tylko w bazie (bo by się szybko znudziło :lol2: ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 28 Marca 2009 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 Jakbyś dobrze poczytał, to byś wiedział, że będzie edytor map Aliens i będzie można tworzyć własne, a "baza" to nie będzie jedyny teren walk z alienami, ale na czas testów nie robiliśmy więcej grafik - tak samo jak w nowej Almorze, najpierw tworzymy silnik, a potem dodajemy grafiki. Nie ważne, czy ściana jest niebieska, czarna, z metalu, czy z drewna, ważne, że to jest ściana a nie podłoga i silnik oraz AI ma prawidłowo na nią reagować. Grafiki doczytuje specjalny skrypt nie mający wpływu na samo działanie gry. Tworząc osobne paczki grafik dla każdej mapy można nawet po skończeniu prac nad grą wypuszczać nowe zestawy grafik, bez aktualizowania samej gry, bo tak skonstruowany jest silnik. Na czas testów nie korzystamy z tak wielkiej palety grafik, żeby gra uruchamiała sie jak najszybciej - ja przeciętnie testuję swój projekt co 10 minut. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon Opublikowano 28 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 Aha, sorki za kłopot... Ej, a co to znaczy te AI?? Po cały czas je widzę a nie wiem o co chodzi... (Przepraszam za offtop :unsure: ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 28 Marca 2009 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 Artificial Intelligence / Sztuczna Inteligencja http://pl.wikipedia.org/wiki/Sztuczna_inteligencja Google nie gryzie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 Trochę się przeciąga termin nowej wersji Alienów, ale to wszystko za sprawą ciągłych zmian oraz ustaleń co do gameplayu. Największą w tej chwili zmianą jest system obracania postaci. Wcześniej postać obracała się w czterech kierunkach przy pomocy strzałek, zostało to zmienione na obrót 360 stopni przy pomocy myszki. Gra zyskała wiele na grywalności, można wykonywać więcej manewrów podczas walki oraz precyzyjnie wycelować w nieprzyjaciela. Co więcej został dodany system dynamicznego rozrzutu broni, oznacza to, iż jak będziemy strzelać całą serią, to pociski będą wystrzeliwane na boki, natomiast krótkie bądź pojedyncze strzały są bardzo precyzyjne i gwarantują 100% trafienia w cel. Warto też wspomnieć, że dzięki temu systemowi rozszerzyła się funkcjonalność rang postaci, każda ranga zwiększa celność gracza, czyli posiada mniejszy rozrzut broni. Żeby było sprawiedliwie, od tej pory gracz eliminujący innego gracza, który posiada wysoką rangę otrzymuje więcej punktów do swojej rangi zwiększając tym samym zdolności swojej postaci w grze. Jest jeszcze wiele pomysłów odnośnie rang i statystyk, ale o tym będziemy myśleć później i póki co nie jest to najważniejszą kwestią silnika. W tej chwili poza obracaniem szykują się jeszcze takie zmiany w gameplayu jak możliwość podkładania min, dodatkowe granaty odłamkowe, kanały wentylacyjne, w których poruszanie się jest wolniejsze za wyjątkiem Obcych oraz nowe bronie. Na chwilę obecną dodany został minigun, jest to na dzień dzisiejszy najmocniejsza broń i potrafi nieźle narozrabiać :) Jeżeli chodzi o terminy wydania nowej wersji, to ciężko powiedzieć, obiecaliśmy sobie, że tydzień temu wyjdzie nowa wersja, aczkolwiek zaszły zmiany w wspomnianym gameplayu i niestety wszystko się przedłuża, nie mniej jednak Gear-Studio nie śpi i w grę nie wchodzi żadne lenistwo :) Czeka nas bardzo dużo pracy, a musimy przecież pogodzić życie prywatne oraz pracę ze sceną GS. Pozdrawiam! Jeśli się komuś nie chce wchodzić na gear-studio.com :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Francja elegancja. :) Tylko weź zrób żeby w grze też tak wyglądało, bo czuję, że to dopiero concept-art w photoshopie robiony. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Teraz czas na interface do Almory :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 KOmpass troche nie pasuje, oraz nie wiem po co sa te czerwone kreski na dole po lewej. Troszeczke nie pasuje do reszty gry ale ujdzie. TAk aprawde dosyc ladny interface :) Chodzi mi o to ze gra jest nie tylko w takich zolniezowych klimatach, powinny tam byc jeszcze slady krwi, jakies dziury po strzale, w grze trwa nieustanna walka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Interfejs bardzo ładny, powiedziałbym, że genialny. Nic bym w nim nie zmieniał, chociaż nigdy nic nie wiadomo. Owszem, jest ładny, ale czy sprawdza się w grze? "Wzięto apteczkę" - A nie "podniesiono" czy coś w tym stylu? "Wzięto" jakoś tak dziwnie brzmi :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Może gdzieś tam pisało ale nie znalazłem to zapytam teraz: zrobicie kilka światów (każdy świat inny serwer)?? np. na kazdym świecie może być po 100 graczy. Wtedy lepiej by było bo więcej graczy by sie pomieściło ;] E: Można też napisać "Zebrano Apteczkę" :) E2: Pomyliło mi się z almorą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Interfejs bardzo ładny, powiedziałbym, że genialny. Nic bym w nim nie zmieniał, chociaż nigdy nic nie wiadomo. Owszem, jest ładny, ale czy sprawdza się w grze? "Wzięto apteczkę" - A nie "podniesiono" czy coś w tym stylu? "Wzięto" jakoś tak dziwnie brzmi :P W sumie to sam nie wiem jak będzie najlepiej, ale to drobiazg :) Można zmienić w każdej chwili. Cieszę się że się podoba nowy interface. Może gdzieś tam pisało ale nie znalazłem to zapytam teraz: zrobicie kilka światów (każdy świat inny serwer)?? np. na kazdym świecie może być po 100 graczy. Wtedy lepiej by było bo więcej graczy by sie pomieściło ;] ??? Przecież to nie MMO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 A mi się nie podoba - znaczy się, wydaje mi się jeszcze za mało dopracowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 A mi się nie podoba - znaczy się, wydaje mi się jeszcze za mało dopracowane. A konkretniej? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Borek nie dał się przekonać, więc muszę zmienić zdanie i powiedzieć, że ładnie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 No fakt, że granaty można pomniejszyć i w tle pod nimi dać więcej bajerów, np. tak jak na radarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Zapiera dech w piersiach O_O Genialne. Idealnie pasuje do klimatu. Wielkie gratz : ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Ja bym ten interface bardziej "Ubrudził" Dodał efekty jakiejś rdzy, krwi , no wiecie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Furious Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Nie trafiłem jeszcze na żadne testy aliensów :/ A tak ładnie teraz wygląda ... że czekać sie nawet chce :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 OK trochę zmian. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Po prostu Super :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się