zalu Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 http://pl.youtube.com/watch?v=UF7VVmfFc94 popatrzcie na niebieski obiekt podczas ruchu viewa przemieszcza się jak temu zapobiec? kod GML x = view_xview; y = view_yview; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 w end_step albo draw daj... e: lol masz 100% warnów x_X Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalu Opublikowano 13 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 co dać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 no ten swój "kod"... GML x = view_xview[0]; y = view_yview[0]; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalu Opublikowano 13 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 nie działa :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 zapewne dajesz to w stepie. daj ten kod na poczatku w drawie. jak to nie podziala (a musi) to znaczy ze ten prostokat jest obiektem z wlaczonym spritem. Taka rada ode mnie: do calego HUDa NALEZY uzywac jednego obiektu i rysowac elementy w drawie a problemow nie bedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalu Opublikowano 13 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 a jak to w drawie dałem to w ogóle znikł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 bo wlasnie sprita masz rysowac w tym drawie to nie bedzie problemow. Wszyscy mlodzi robicie to samo - HUD z kilku obiektow z wlaczonymi spritami zamiast jeden obiekt i rysowanie wszystkiego w drawie tego jednego. O to mi wlasnie chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalu Opublikowano 13 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 dalej nic dałem klocek draw rec-cośtam i w step to xview i nic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 to view_xview ma być w draw... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 13 Października 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 No właśnie, daleś w step, a rysowanie odbywa się tylko w draw! A view_xview to pozycja x do rysowania, samo wstawienie tego jak popadnie nic nie da. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalu Opublikowano 13 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 w draw też dawałem i nic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 13 Października 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 ale co dawałeś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalu Opublikowano 13 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 no: x = view_xview[0]; y = view_yview[0]; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 13 Października 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 No dobrze jak to dałeś w draw, to teraz jeszcze musisz dać albo rysowanie sprita, albo kwadratu, bo nie wiem czy jest to na screenie, na pozycji x i y (lub view_xview[0] i view_yview[0], ale wtedy już wpis z twojego poprzedniego posta jest niepotrzebny). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalu Opublikowano 13 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 a w klocku draw sprite to podać jakąkolwiek pozycje x i y bo z viewami jak napisałeś nie działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 GML x = view_xview[0]; y = view_yview[0]; draw_sprite(image_index,sprite_index,x,y); to wpisz w draw... albo to, zleży jak kto lubi... GML draw_sprite(image_index,sprite_index,view_xview[0],view_yview[0]); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalu Opublikowano 13 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 brawo!! działa wielkie dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 nie ma za co, ;p kolejny uszczęśliwiony ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalu Opublikowano 13 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 dobra a jak chcę użyć draw_healtbar to we wszystkich x,y mam wpisać x = view_xview; y = view_yview; czy jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
don_soyer Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 no najlepiej będzie jak wpiszesz i zobaczysz efekt co nie? zrób tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 zalu: najoptymalniejszy sposob to w jednym obj robic... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się