Bassmaster Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 Przykład pokazuje jak zrobić przemianę bohatera w posąg, co wiąże się z chwilową nieśmiertelnością hera, przemiana też jest chwilowa i z ograniczeniami. Coś jak w Super Mario 3 Strzałka w dół-przemiana w posąg. Sterowanie strzałkami w lewo, w prawo, w górę. Wszelkie błędy zgłaszać! Przykład kierowany do początkujących userów https://gmclan.org/up4547_12_posag.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 po co sprawdzać w stepie, skoro można sprite zmieniać w alarmach albo podczas wciśnięcia przycisku ? Głośniki miałem ustawione na maksa, i przez ten dźwięk prawie umrzyłem ;[ , ludzie troche estetyki ! nawet w przykładach dobre wrażenie robią ładnie poustawiane klocki itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bassmaster Opublikowano 5 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 W stepie jest kod który zmienia sprite odpowiedni do false lub true :confused: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 a po co sprawdzać co step :bash: nie zrozumiałeś mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bassmaster Opublikowano 5 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 TO zaraz to poprawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 no co OMG skoro dajesz przykład dla początkującychh to musisz zadbać, aby był napisany jak najlepiej. W końcu po to one są, aby uczyć dobrych nawyków i rozwiązań :[ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bassmaster Opublikowano 5 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 Ok już poprawiłem zobacz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 no ja ci wierze, to było małe niedopatrzenie ;p Ale właśnie jak robisz przykłady to trzeba starać się ich unikać :) Chodzi mi tu o najoptymalniejsze rozwiązanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bassmaster Opublikowano 5 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 Dobrze a jak ogólnie z przykładem, dobry? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 Dla newbie może się okaże jakąś pomocą. Ciężko ocenić bo w sumie jest średnio. Dla znających troche gml banał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 Po co dbać o estetykę przykładów, skoro wykorzystane wiążą się ze zmieszaniem z błotem wykorzystującego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 nie wiem, chodzi mi tu głównie o przyjemne testowanie, i żeby zawału serca nie dostać ;p A kod jest wprost proporcjonalny do wzrostu uznania dla autora ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MisieK-GM Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 Wrzuć to w *.gm6 to sprawdze ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bassmaster Opublikowano 5 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 Zara wrzuce :). Proszę: https://gmclan.org/up4547_11_posaggm6.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 Kurde, załamać się idzie, jak się przykłady na tym forum ogląda... Toż to wszystko można było wrzucić w ~20 liniach kodu, w 1 evencie. Po co dbać o estetykę przykładów, skoro wykorzystane wiążą się ze zmieszaniem z błotem wykorzystującego?... Właśnie o to chodzi, że z przykładów trzeba się UCZYĆ, a nie bezmyślnie wykorzystywać. Przykład jest po to, aby przybliżyć użytkownikowi dane zagadnienie od strony kodu - jak coś zrobić. Jakich funkcji użyć itd. A nie, aby na nim grę robić. Zresztą sama nazwa na to wskazuje, przykład. Przykładowy kod. A skoro przykład jest po to, aby się uczyć, trzeba go oceniać od strony kodu. Za to masz 3/10 - jakoś tak dziwnie, "chaotycznie". I raczej ciężko się z tego czegoś nauczyć... Ale nawet, jakbym oceniał efekt, to masz bugi: 1. Mogę być posągiem w powietrzu. 2. Jak już się nim zrobię, to na ściśle określony czas. Nie mogę szybciej przestać być posągiem. I na dodatek: 3. Kompletnie nieprzydatne... Wybacz, no ale taka jest prawda. Zrób coś, z czego można się czegoś nauczyć. Nie wiem, dobrze opisany, porządny przykład platformówki? Przez porządny rozumiem chodzenie po pochyłych powierzchniach, jako-taką fizykę, a nie, że klikam i od razu idę w prawo, no i, że tak to nazwę, precyzyjne kolizje. Wiesz, że jak mam speed równy 4, i jestem 3 pixele od ściany, to dojdę do niej dokładnie 3 pixele. Nie wbiję się w ścianę, ale także nie zatrzymam się przed nią. To jest banalne, ale wcale nie takie oczywiste. Tak, testuję cię :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bassmaster Opublikowano 6 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 1. Bo tak ma być jest tak w SMB 3 :] 2. To też podobnie jak w SMB 3 3. Może troszkę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 a po co piszesz? else {} ?? :o no i nie ma to jak mieszać kod z klockami... do dzisiaj nie mam pojęcie co przedstawia ten przykład :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bassmaster Opublikowano 6 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 Nie grałeś w SMB 3 :P? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 nie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 Poza tym kawałkiem "else {}", irytującym dźwiękiem, gdy robak próbuje się poruszać i tym, że nie można zatrzymać bycia posągiem tak jak można było w Mario, nie jest źle. 3/5 nie! Nadrób straty, wielu mówi, że to najlepsza część Mario w ogóle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bassmaster Opublikowano 6 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 robak Czy ty nie rozróżniasz kwadratu od robaka? :] e nie można zatrzymać bycia posągiem tak jak można było w Mario Poprawie to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
don_soyer Opublikowano 7 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2008 mi sie nie podoba zabardzo, no bo racja, nieprzydatne. przynajmniej dla mnie. chwalic nalezy za pare minut roboty, wysiłku i wylanego potu, lecz nobla raczej nie dostanieasz ;] pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się