Skocz do zawartości

JWorms


Jaklub

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: JWorms

 

Gatunek: strategiczno-zręcznościowa

 

Opis:

Najpierw przepraszam Tymona i wszystkich autorów grafik do Sheepy Track i Gravtrotera za przerwanie projektów. Choć ich tworzenie zostało przerwane, nie spisuję ich na straty. Super Onko będzie tworzone w przerwach.

JWorms to projekt ogólnie wzorowany na całej serii Worms. Znajdą się elementy znane z Worms, Worms+, Worms 2, Worms Armageddon i Worms Open Warfare (1 i 2). Glizdy będą wojować na dość dużych planszach. W arsenale prawdopodobnie znajdzie się 36 broni. W grze będzie można użyć plansz z Worms Armageddon i Worms World Party.

Sterowanie będzie prawie identyczne jak w Worms 2 - strzałki do ruchu, spacja do strzału, myszka do przesuwania ekranu, prawy klawisz myszy do zmiany broni, backscape nie do skoku w górę, lecz do skoku w tył.

A teraz lista tego, co znajdziecie w pełnej wersji:

- do 8 drużyn w jednej rozgrywce! Party game jak znalazł. [zrobione]

- 36 albo więcej broni - między innymi bazooka, granat, strzelba, nalot powietrzny, specjalne granaty, betonowy osioł, Six Flags [robię bronie]

- support map z W:A i WWP [zrobione]

- dobre AI [ruszać się umie, strzelać też - właściwie zrobione]

- misje

- robaczy tygiel

- Fort Mode + edytor fortów (tego mi brakowało w WWP i W:OW2)

- dużo innego gówna, które umili wam rozgrywkę

Prośba do was:

- propozycje broni - tylko bez jakichś mega-wygłupów i niewiadomoczego. Sensowne propozycje i najlepiej nieprzekombinowane. UWAGA - AKTUALIZACJA 28-09-08 22:30! Na bronie z oryginalnych wormsów NIE ODPOWIADAM.

- robienie map (propozycja dla was) - róbcie mapy w rozmiarze 1920*696 i wstawiajcie je do postów. Od razu mówię, że paintowe mapy wylatują do kosza, a pixelartem takich wielkich map nie da rady. Nawet, jeśli porzucę projekt (mam szczerą nadzieję, że JWorms wypali), nie pójdą one na marne i będziecie mogli ich użyć w oficjalnych robakach. Czarny musi być kolorem przezroczystym.

 

Autorzy:

Programowanie:

- Jaklub

- pierwowzór silnika niszczenia terenu - Pieter

Fabuła:
to w Wormsach była fabuła?

Oryginalny koncept:
Andy Davidson

Grafika:

- Jaklub

- plansze dedykowane grze: Copoconaco, Shocker

- plansze z internetu

Muzyka:
na razie nie ma.

Dźwięki:
Worms World Party i findsounds.com

Screeny:

Z GRY

Screen z wczesnej wersji.

Walka o Larwę Croft

Osiołek w praktyce

Panel wybierania broni i Health Summary na dole ekranu.

Here is the problem! Too many WORMS!

Rzut granatem na czas.

Robaki gościnnie załapały się do Soldata.

Rakieta kasetowa - tylko 9,99

Portale.

A może palnąć cię do tego?

Weeeeee!

Autor nie ma pomysłu, jak nazwać ten screen.

jworms18rz7.png

Z MENU

jworms8tu7.png

Trailer:

Trailer 1

Trailer 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 290
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Cudowne to, podoba mi się, że możliwy jest eksport map z Worms World Party, i Worms Armageddon. Poprostu, dobre. Przydała by się opcja tworzenia broni tak jak w Worms Mayhem :P, wiem, że tu dajemy propozycje broni więc:

Hipoobazooka:

Bazooka na hipotamy wybucha gdy zetknie się z robalem, lub po kilku sekundach, lub sami ją zdetonujemy, gdy wybucha z średnią siłą, to zostają odrzucone po niej kawałki tak jak bombie kasetowej i też wybuchają jak się zetkną z ziemią.

Mam pytanie czy będzie edytor map w tych Wormsach ;3 jeśli będzie, to będzie można dodać swoją grafę do mapy(rury, drzewa itp.)? Wiem, że dajemy też mapy, ale...no może jakąś mapkę wymyślę ;).

 

Grafika: 5/5

Wygląd:5/5

Ocena 5

Pokaż to autorowi Wormsów, może zrobicie jakieś Super Wormsy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A będzie super owca i lina pamiętam jak przechodziło się na linie z jednego końca planszy na drugi. Zrób jeszcze bezcenną wazę z dynastii ming. Chociaż pewnie to będzie bo skoro gra jest wzorowana na worms 2, Armagedon i World Party. A tak pozatym to bomba nuklearna ale to też było w wormsach jak jakaś bron przyjdzie mi na myśl to dam w edicie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z broni to Aperture Science Handheld Portal Device. Znaczy sie, ten bajer z Portala czy coś w ten deseń. Można by wykorzystać go zarówno do przemieszczania się po mapie, jak i w celach ofensywnych przenosząc wrogie robaki w przepaść... ;D

 

W każdym razie zapowiada się bardzo fajnie. Będe czekać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedzi, szybkie, bo zaraz do kościoła muszę iść (katolik jestem):

@Chuckek: Portalowa broń to niezły pomysł, wykorzysta się to.

@Harv: Paluch - WUT? Gravity Guna raczej nie będzie.

@Lechu4444: Lina będzie, super owca może, owcy nie zamierzałem wprowadzać w ogóle, ale jak wam zależy... Waza ming - nie. Bomba nuklearna tak, ale nie indyjska z W:A i WWP.

@Flague: To chyba oczywiste?

@Bassmaster: Możliwe (BARDZO możliwe), że będzie edytor map z edytorem elementów. Edytora broni nie planuję. Ta cośtambazooka też nie jest zła, choć nazwa na pewno będzie zmieniona. Poza tym, Wormsy mają wielu autorów. Jedyne, co mogę zrobić, to dać ten fangame na ich forum.

 

Postujcie dalej, dzisiaj daję nowe screenshoty i szczegóły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O to wam chodziło? Zepchnięcie będzie.

 

Nowy screen w pierwszym poście.

 

EDIT:

Teleport będzie obok portalowej broni, bo czasami ta druga może okazać się bezużyteczna.

Sterowane przez gracza rakiety - ok.

Moździerz - tak, łuk - nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koktajl mołotowa, kret ( kopie rów pod ziemią i gdy znajdzie obcego robaka nad sobą kieruje się w górę i wybucha przy zderzeniu z nim ), belki ( :D ), dynamit, owcaaaaa :D

 

EDIT: Robaczki będą gadać? Jeżeli tak, to dźwięki będą oryginalne, czy będziesz szukać ludzi do pomocy? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@GMClicker: Ty się nie zestarwarsuj, bo laser rifla i miecza nie będzie. Chemical bomb - może, zatruta strzała - też może.

@Nobody: Koktajl tak, kret nie (w ogóle jestem sceptycznie nastawiony do większości "zwierzęcych" broni), belki tak, dynamit tak, owca - jeśli ktoś oprócz Nobody i Lecha4444 będzie ją chciał.

EDIT: Robaczki będą gadać? Jeżeli tak, to dźwięki będą oryginalne, czy będziesz szukać ludzi do pomocy?

Planuję, żeby gadały, ale rozwiązanie będzie to samo co z planszami - support głosów z oryginału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owca tak, chcemy owce! 8D Ale te wszystkie ultrakrowy, krety i inne takie to już troche naciągane są, faktycznie można sobie darować.

 

I to co jeszcze mi sie nasuneło jeśli chodzi o bronie:

- miny będą? Jeśli tak, to można by zrobić jakąś ich wyrzutnie - bazooka strzelająca minami, które po wylądowaniu aktywowałyby się i czekały, nie wiem czy w wormsach było coś takiego. Można by również jako odmiane tej wyrzutni czy pocisków zrobić miny przylepiające się do ścian i sufitów czy coś w tym stylu.

- pomysł z flashowej gierki Mutiny, to też coś w stylu Wormsów - laleczka voodo. Zaznacza sie robala, a potem rzuca laleczką w dowolnym kierunku, a wybrany robal leci w identyczną strone. Przydatne do zrzucania wrogów na odległość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owca się przyda, ale niech to nie będzie owca. Tylko powiedzmy rakieta, którą kierujemy w powietrzu :P

 

Jak będzie jakieś demo to z chęcią porobię mapki.

 

Głos robaczków: To nietrudno nagrać samemu :P

 

Bronie: Mi się wydaje, czy nikt zwykłej liny nie wymienił? Jak dla mnie to jest charakterystyczna część Wormsów. Że sobie skacze na linie, nad przepaścią. :)

 

Wiem. Zrób sklepik :D Każdy dostanie co kolejkę powiedzmy 100$. I może za nie kupować takie bronie, jakie chce. Albo nie, lepiej. Sklepik dla każdego gracza przed rozpoczęciem rozgrywki. Kazdy ma jeszcze przed grą powiedzmy 10000$. I wydaje je tak, jak chce. Trochę głupie, ale wbrew pozorom nawet dobry to jest pomysł ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawidds: Grałeś w WWP? A wiesz, że tam jest prawie identyczny patent ze sklepem? ;p

Głosy - podkradnę parę banków z oryginału, ściągnę drugie tyle ze stron o wormsach, nagrywać sam to ja nie będę.

Linę już ktoś chyba podawał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może:

-Spade? (łopata) Taki odpowiednik BlowTorcha. Nie wyobrażam sobie, jak bym bez zakopania się pod ziemią puścił armageddon i przeżył.

-Bullet Shower - Pocisk, który podczas lotu rozszczepia się na 5 części, jeden taki pocisk zadaje małe obrażenia.

-Vampire - Robal zmienia się w wampira. Odbiera przeciwnikowi sporo punktów życia i przekazuje je sobie.

 

Wątpię, czy te pomysły się przyjmą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta cośtambazooka też nie jest zła, choć nazwa na pewno będzie zmieniona

Na jaką :)?

A propo broni można dodać narzędzia do kopania, napalm, miotacz mrożący robala na kilka tur(chyba, że posiada taką broń jak odmrażacz), można zrobić samobójstwo tzn. że robal sam siebie detonuje wyrządzając szkody robalom w pobliżu.

I można(niekoniecznie zrobić skale sprawiedliwości(czy jak tam się nazywa), może wiesz o co mi chodzi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Bassmaster: Cluster Rocket brzmi lepiej i nie ma żadnych hipopotamów.

@Gloin:

- Spade - nie wystarczy wiertarka + palnik?

- Bullet Shower to właściwie to samo co Cluster Rocket.

- Vampire - Szale Sprawiedliwości lepsze.

@Mistyk:

Co do łuków - łuki mi się nie podobają, bo są "suabe". Może będą, może nie.

Co do robali: Nie zmieniam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...